Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 (Registro nro. 45651)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04508nam a2200277 a 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620110602.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr |||||||||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2011 spc|||||s o0|| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012
Medio físico [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad, etc. Marta Civil i Serra, José Joaquín Blasco Gil, Josep Àngel Guimerà i Orts (editors) ; Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Generalitat de Catalunya,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2013
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 380 p. : digital, fitxer PDF (18,89 Mb)
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Lexikon. Informes ;
Número de volumen 3
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN L'Informe de la comunicació a Catalunya 2011–2012 està estructurat en quatre grans apartats. La primera part analitza sintèticament la situació dels diversos mitjans (premsa, ràdio, televisió i sector cinematogràfic), les indústries culturals editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia i diversos temes transversals que afecten el conjunt del sistema comunicatiu català (polítiques de comunicació, publicitat, grups de comunicació, internet i telecomunicacions), a més de tractar dos aspectes clau d’aquest sistema: la comunicació local i la llengua. La segona part, amb un enfocament més assagístic, acull un monogràfic sobre la gestació, l’estratègia i les aportacions de les polítiques de comunicació al Principat. La tercera part sistematitza l’estat de la recerca i els estudis de comunicació a Catalunya. I, per acabar, la quarta part recull la síntesi i conclusions de les principals aportacions d’aquesta setena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya.<br/>L’objectiu principal de l’obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Pròleg / Miquel de Moragas i Spà -- Presentació / José Luis Terrón -- Part 1. La situació dels mitjans: 1. La premsa / Joan M. Corbella Cordomí ; 2. La ràdio / Carles Llorens Maluquer ; 3. La televisió / Josep Àngel Guimerà i Orts, José Joaquín Blasco Gil ; 4. La publicitat / Laura Bergés, Marta Sabater ; 5. El sector cinematogràfic / Juan José Caballero Molina ; 6. Els grups de comunicació / Núria Almiron ; 7. Les indústries culturals del llibre, el fonograma, el vídeo i el videojoc / Xavier Cubeles ; 8. Internet / Josep Lluís Micó, Pere Masip ; 9. Les telecomunicacions / Miquel Vidal Villoria ; 10. La comunicació local / Marta Montagut, Lluïsa Llamero, David Domingo, Josep Àngel Guimerà i Orts, J. Vicenç Rabadán ; 11. Les polítiques de comunicació / José Joaquín Blasco Gil ; 12. La llengua / Albert Rico -- Part 2. Monogràfic: Les polítiques de comunicació catalanes a debat / editor: Josep Àngel Guimerà i Orts: 13. Polítiques de comunicació a Catalunya:<br/>una qüestió d’estat en revisió / Josep Àngel Guimerà i Orts ; 14. Polítiques de comunicació a les nacions sense estat: el cas espanyol / Ramón Zallo ; 15. Polítiques de comunicació i crisi econòmica a Catalunya / Xavier Cubeles ; 16. L’acadèmia i les polítiques nacionals de comunicació a Catalunya: ideació, fulgor i declivi d’una escola / Josep Gifreu ; 17. Normalització lingüística, ús social de la llengua i mitjans de comunicació: l’experiència de Catalunya / Miquel Strubell i Trueta -- Part 3. Estudis i recerca: 18. Els estudis universitaris de comunicació a Catalunya / Marta Civil i Serra, Núria Reguero i Jiménez ; 19. La recerca en comunicació a Catalunya. Estat de la qüestió / Marta Civil i Serra ; 20. Selecció de novetats editorials de comunicació / Ramon G. Sedó, Teresa Santos, Montse Bravo, Ramon Soler, Sergi Calvet, Juan Morer -- Part 4. Síntesi i conclusions: 21. La comunicació a Catalunya, 2011–2012: síntesi, claus d’interpretació i reptes de futur / Marta Civil i Serra, José Joaquín Blasco Gil, Josep Àngel Guimerà i Orts
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Civil i Serra, Marta
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 14888
Nombre de persona Blasco Gil, José Joaquin
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 14887
Nombre de persona Guimerà i Orts, Josep Àngel
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 3166
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Universitat Autònoma de Barcelona.
Unidad subordinada Institut de la Comunicació
9 (RLIN) 9022
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Col·lecció Lexikon. Informes ;
Designación numérica/secuencial del volumen 3
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Nota pública <a href="E-Doc">E-Doc</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=b355a9681143ba146feaab6f22f1abe8">http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=b355a9681143ba146feaab6f22f1abe8</a>
Nota pública <a href="E-Link">E-Link</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=14">http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=14</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Libro

No hay ítems disponibles.

Con tecnología Koha