Manual dels governs a Instagram [Recurs electrònic] : pautes per a institucions a partir de l’experiència del Govern de Catalunya / Generalitat de Catalunya
Detalles de publicación: Barcelona : Generalitat de Catalunya, 2022Edición: 1a edDescripción: 100 p. : digital, fitxer PDF (12,03 Mb)Recursos en línea: Resumen: Amb aquesta publicació, la Generalitat explica com ampliar l’audiència i arribar a diverses franges d’edat i a d’altres sectors de la població que l’acció pública no han tingut prou presents. I això cal fer-ho relacionant-s’hi amb un registre lingüístic estirat fins a quotes impensables en l’àmbit públic i fent-los participar en tot moment. Instagram hi ajuda: és la xarxa social idònia per guanyar en proximitat i treballar la dimensió més personal de tothom. Per això, cal insistir a abandonar el rol tutelar que han tingut governs i administracions fins ara i avançar en una relació més propera amb els ciutadans perquè siguin ells els qui inspirin, creïn i viralitzin continguts amb valor públic. (Font: Editor)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | URL | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E220134 | Accés al document | Disponible | E220134 |
CCO Dedicació a Domini Públic (CC0)
https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/deed.ca
Presentació -- 1. Ser a Instagram: 1.1 Per què ser a Instagram? ; 1.2 Una xarxa apta per a governs i administracions ; 1.3 El model de presència de la Generalitat de Catalunya a Instagram -- 2. Gestió i funcionalitats: 2.1 L’algorisme, el Sant Greal ; 2.2 Tipus de comptes ; 2.3 L’administració d’un perfil ; 2.4 Funcionalitats ; 2.5 Difusió -- 3. Els continguts: 3.1 El contingut és el rei ; 3.2 Continguts socials per a un estil propi ; 3.3 Visió oberta dels drets d’autoria i drets d’imatge ; 3.4 Línia editorial ; 3.5 Editorialització ; 3.6 Tractament de la imatge ; 3.7 Formats ; 3.8 Accessibilitat ; 3.9 Tipus de continguts viralitzadors -- 4. Registre comunicatiu: 4.1 Registre comunicatiu a les xarxes socials ; 4.2 Català planer. Criteris de redacció -- 5. Eixamplar l’audiència: 5.1 Optimitzar el perfil ; 5.2 Crear comunitat col·laborant ; 5.3 Contractar publicitat ; 5.4 Estadístiques ; 5.5 Recapitulant
No hay comentarios en este titulo.