Culture and economy in the age of social media / Christian Fuchs
Detalles de publicación: New York : Routledge, 2015Edición: 1st edDescripción: xv, 418 pISBN:- 9781138839311 (pbck)
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 01539 | Disponible | 1900126289 |
List of Figures -- List of Tables -- 1. Introduction -- I. Theoretical Foundations: 2. Culture and Work ; 3. Communication, Ideology, and Labour -- II. Social Media’s Cultural Political Economy of Time: 4. Social Media and Labour Time ; 5. Social Media and Productive Labour -- III. Social Media’s Cultural Political Economy of Global Space: 6. Social Media’s International Division of Digital Labour ; 7. Baidu, Weibo, and Renren : The Global Political Economy of Social Media in China -- IV. Alternatives: 8. Social Media and the Public Sphere ; 9. Conclusion -- References -- Index
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.