ArtFutures (Registro nro. 37092)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04248naa a2200253 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010022
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20181025131846.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr||||||||||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2010 ne |||||s o0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9789081035743
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título ArtFutures
Medio físico [Recurs electrònic] :
Parte restante del título current issues in higher arts education /
Mención de responsabilidad, etc. [editorial board: Kieran Corcoran, Carla Delfos, Floris Solleveld]
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Amsterdam :
Nombre del editor, distribuidor, etc. ELIA,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2010
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 108 p. : digital, fitxer PDF (3,13 Mb)
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN L’any 2008 l’European League for Institutes of the Arts (ELIA), principal organització representant de l’educació artística superior a Europa, va rebre una subvenció triennal de la Comissió Europea per a la realització de les seves activitats i projectes. Artfutures és la denominació sota la qual es van agrupar totes les accions generades gràcies a aquest ajut. L’informe inclou una selecció de documents que recullen la producció realitzada per Artfutures i proporciona una visió general dels debats actuals en matèria d’educació artística superior a Europa. Durant aquests tres anys, ELIA ha centrat els seus esforços en discutir sobre el paper futur de les escoles d’art i en assenyalar l’impacte positiu de l’educació artística superior en el desenvolupament social, cultural i econòmic de les nostres societats. Els quatre objectius principals d’Artfutures han estat: promoure la mobilitat artística i creativa; fomentar la sensibilització sobre la riquesa de la diversitat cultural europea; debatre sobre el paper dels i les artistes i quines habilitats han de desenvolupar per jugar un paper important en l’actual economia creativa, i finalment, participar activament en la elaboració de l’Agenda Europea per la Cultura. A la primera part del document, Bernard Stiegler tracta sobre el paper dels artistes i del públic en l’era digital, i proposa diverses estratègies per treure l’economia creativa del que ell anomena el ghetto daurat; Janet Ritterman assenyala quins són els principals reptes de les institucions d’educació artística superior i es pregunta si el model academicista encara és vàlid. Mick Wilson planteja una sèrie de qüestions sobre el projecte europeu d’educació superior i considera que és un sistema complex que potser necessitaria un esforç de simplificació; Anthony Dean analitza el NEU/NOW Festival, un esdeveniment organitzat per l’ELIA des del 2009 per a joves graduats en arts. A la segona part del document s’hi exploren diverses qüestions des de la perspectiva de disciplines especifiques com la música, el disseny, l’artesania o el teatre; per exemple, l’ús de les noves tecnologies en la pedagogia musical o el nou paper dels artesans en la societat actual. (Font: el Centre)
595 8# - Sumario
Sumario Introduction / Kieran Corcoran, Carla Delfos -- The Age of De-proletarianisatio. Art and teaching art in post-consumerist culture / Bernard Stiegler -- Fundamental questions of vision: Higher arts public education, research and citizenship / Mick Wilson -- Riding the tiger: Leading institutions for higher education and the arts at the beginning of the Twenty-first century / Janet Ritterman -- The contentious cooperation of artistic research / Corina Caduff -- NEU/NOW / Anthony Dean -- 42 + 24 + - 1: Designing a prime / Adam Jakimowicz, Johan Verbeke -- A 'Polyagogic' approach to the use of the computer in music pedagogy / Gérard Pape -- Time and reciprocity in improvisation: On the aspect of in-time systems in improvisation with and on machines / Henrik Frisk -- Becoming friends with the ABC. Reflections on writing across the design curriculum / Franziska Nyffenegger -- Craftivism: reconnecting art and design education through the social act of making / Kevin Henry -- The document as performance / The Performance as a Document: notes on a research project / Klaas Tindemans
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Corcoran, Kieran,
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 3887
Nombre de persona Delfos, Carla,
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 3888
Nombre de persona Solleveld, Floris,
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 3889
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada European League of Institutes of the Arts
9 (RLIN) 1202
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Identificador uniforme del recurso <a href="http://www.elia-artschools.org/userfiles/File/ArtFutures.pdf">http://www.elia-artschools.org/userfiles/File/ArtFutures.pdf</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Artículo
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado Restricciones de uso No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Identificador uniforme del recurso Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 D   E110111 E110111 11/09/2015 1 http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=a99eefa2b2791f45462492c1bf31dd15 11/09/2015 e-Artículo

Con tecnología Koha