Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
04248naa a2200253 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000010022 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20181025131846.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr|||||||||||| |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s2010 ne |||||s o0|| ||eng|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
9789081035743 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
ArtFutures |
Medio físico |
[Recurs electrònic] : |
Parte restante del título |
current issues in higher arts education / |
Mención de responsabilidad, etc. |
[editorial board: Kieran Corcoran, Carla Delfos, Floris Solleveld] |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Amsterdam : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
ELIA, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2010 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
108 p. : digital, fitxer PDF (3,13 Mb) |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
L’any 2008 l’European League for Institutes of the Arts (ELIA), principal organització representant de l’educació artística superior a Europa, va rebre una subvenció triennal de la Comissió Europea per a la realització de les seves activitats i projectes. Artfutures és la denominació sota la qual es van agrupar totes les accions generades gràcies a aquest ajut. L’informe inclou una selecció de documents que recullen la producció realitzada per Artfutures i proporciona una visió general dels debats actuals en matèria d’educació artística superior a Europa. Durant aquests tres anys, ELIA ha centrat els seus esforços en discutir sobre el paper futur de les escoles d’art i en assenyalar l’impacte positiu de l’educació artística superior en el desenvolupament social, cultural i econòmic de les nostres societats. Els quatre objectius principals d’Artfutures han estat: promoure la mobilitat artística i creativa; fomentar la sensibilització sobre la riquesa de la diversitat cultural europea; debatre sobre el paper dels i les artistes i quines habilitats han de desenvolupar per jugar un paper important en l’actual economia creativa, i finalment, participar activament en la elaboració de l’Agenda Europea per la Cultura. A la primera part del document, Bernard Stiegler tracta sobre el paper dels artistes i del públic en l’era digital, i proposa diverses estratègies per treure l’economia creativa del que ell anomena el ghetto daurat; Janet Ritterman assenyala quins són els principals reptes de les institucions d’educació artística superior i es pregunta si el model academicista encara és vàlid. Mick Wilson planteja una sèrie de qüestions sobre el projecte europeu d’educació superior i considera que és un sistema complex que potser necessitaria un esforç de simplificació; Anthony Dean analitza el NEU/NOW Festival, un esdeveniment organitzat per l’ELIA des del 2009 per a joves graduats en arts. A la segona part del document s’hi exploren diverses qüestions des de la perspectiva de disciplines especifiques com la música, el disseny, l’artesania o el teatre; per exemple, l’ús de les noves tecnologies en la pedagogia musical o el nou paper dels artesans en la societat actual. (Font: el Centre) |
595 8# - Sumario |
Sumario |
Introduction / Kieran Corcoran, Carla Delfos -- The Age of De-proletarianisatio. Art and teaching art in post-consumerist culture / Bernard Stiegler -- Fundamental questions of vision: Higher arts public education, research and citizenship / Mick Wilson -- Riding the tiger: Leading institutions for higher education and the arts at the beginning of the Twenty-first century / Janet Ritterman -- The contentious cooperation of artistic research / Corina Caduff -- NEU/NOW / Anthony Dean -- 42 + 24 + - 1: Designing a prime / Adam Jakimowicz, Johan Verbeke -- A 'Polyagogic' approach to the use of the computer in music pedagogy / Gérard Pape -- Time and reciprocity in improvisation: On the aspect of in-time systems in improvisation with and on machines / Henrik Frisk -- Becoming friends with the ABC. Reflections on writing across the design curriculum / Franziska Nyffenegger -- Craftivism: reconnecting art and design education through the social act of making / Kevin Henry -- The document as performance / The Performance as a Document: notes on a research project / Klaas Tindemans |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Corcoran, Kieran, |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
3887 |
|
Nombre de persona |
Delfos, Carla, |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
3888 |
|
Nombre de persona |
Solleveld, Floris, |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
3889 |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
European League of Institutes of the Arts |
9 (RLIN) |
1202 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO |
Identificador uniforme del recurso |
<a href="http://www.elia-artschools.org/userfiles/File/ArtFutures.pdf">http://www.elia-artschools.org/userfiles/File/ArtFutures.pdf</a> |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
e-Artículo |