Partnerships for learning (Registro nro. 37485)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02862nmm a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000007577
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20210119111617.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija c|||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2004 xxk|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 0728707918
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
Agencia que realiza la modificación ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Woolf, Felicity
9 (RLIN) 4308
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Partnerships for learning
Medio físico [Recurs electrònic] :
Parte restante del título A guide to evaluating arts education projects /
Mención de responsabilidad, etc. by Felicity Woolf
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. London :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Arts Council England,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2004
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 72 p. : digital, fitxer PDF (505,17 Kb)
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Partnerships for learning aims to help everyone involved in arts education projects to understand evaluation clearly and to evaluate effectively, according to their particular needs. In the long term, the aim of the guide is to raise the standard of arts education projects.<br/>Arts-based projects are difficult to evaluate and the guide does not try to suggest that there is only one way of approaching evaluation. It aims to provide a flexible framework, which can be applied in many different situations and used to evaluate short or more extended projects. Partnerships for learning is for everyone; whether you are experienced in evaluation techniques or an absolute beginner, the guide is designed to help you get the most out of the time you invest in evaluating your project.<br/>Evaluating the quality of the creative process is open to argument and interpretation and the guide suggests a range of measures of success for creative projects, with the emphasis on flexibility and fitness for purpose. (Font: Introducció)
595 ## - Sumario
Sumario Introduction -- How the guide is organised -- Stage 1. Planning: -- Stage 2. Collecting evidence-- Stage 3. Assembling and interpreting -- Stage 4. Reflecting and moving forward -- Stage 5. Reporting and sharing -- Summary checklist: 1. Setting standards for evaluation: self-review ; 2. External and internal evaluation: advantages and disadvantages ; 3. Techniques for collecting evidence ; 4. Pilot groups ; 5. Contacting the Arts Council England ; 6. Additional resources -- Glossary -- List of tables: 1. Planning grid for a Youth Arts Project ; 2. Planning grid for a Primary School Music Theatre Project ; 3. Possible measures of success ; 4. Advantages and disadvantages of different methods of collecting evidence ; 5. Collecting evidence: the Youth Arts Project and the Primary School Music Theatre Project ; 6. Reviewing evidence collected during the first stage of the Youth Arts Project ; 7. Presenting evidence collected at the end of a project: the Primary School Music Theatre Project ; 8. Presenting information in a SWOT analysis ; 9. Suggested format for a written evaluation report
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Arts Council of England
9 (RLIN) 174
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Identificador uniforme del recurso <a href="http://southeastmuseums.org/ACE-arts-evaluation#.W9Hb4HoRqzR">http://southeastmuseums.org/ACE-arts-evaluation#.W9Hb4HoRqzR</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 DIG05_0248.pdf 1200050248 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Libro

Con tecnología Koha