Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03518nmm a2200337 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000009189 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20210517123418.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr|||||||||||| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2004 spc|||||s 0|| ||cat|d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0009-18960 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Rotllan, Marta |
9 (RLIN) |
1665 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Pla de màrqueting turístic del Berguedà |
Tipo de material |
[Recurs electrònic] : |
Resto del título |
síntesi i principals conclusions / |
Mención de responsabilidad etc. |
[autora: Marta Rotllan] |
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR |
Características del archivo de ordenador |
Dades |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Cambra de Comerç de Barcelona, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2004 |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
El Pla d’actuació corporativa de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona preveu en les línies estratègiques la promoció de l’activitat econòmica a Barcelona i comarques i el desenvolupament de les relacions entre les diverses entitats i associacions; contribuint així a la millora de la competitivitat de les diferents activitats que es desenvolupen en el territori, incloses també les turístiques.<br/>En aquest context, es desenvolupa el Pla de màrqueting turístic del Berguedà, amb la presentació dels potencials que té la comarca i dels productes turístics que ja hi ha identificats i gestionats. L’objectiu d’aquest treball ha estat valorar tot el conjunt de les diferents activitats que s’estan desenvolupant al voltant del turisme, per tal d’arribar a crear les sinergies necessàries que permetin un valor afegit a la promoció turística del territori. <br/>El pla de màrqueting turístic del Berguedà, des d’una visió objectiva i empresarial, proposa explicar el passat, situar el present, projectar estratègies i actuacions de futur i recomanar els camins de millora del desenvolupament turístic del Berguedà. (Font: Presentació) |
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA |
Nota de detalles del sistema |
Dades en format PDF |
|
Nota de detalles del sistema |
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader |
|
Nota de detalles del sistema |
Modalitat d'accés: World Wide Web |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Presentació -- Fonts i bibliografia -- 1. Diagnosi de competitivitat: 1.1 Paisatge i medi ambient ; 1.2. Mobilitat ; 1.3. Organització, marques i serveis ; 1.4. Turisme de natura ; 1.5. Turisme cultural ; 1.6. Turisme esportiu ; 1.7. Turisme gastronòmic -- 2. Posicionament : cartera de productes proposada -- 3. Resum de les actuacions: 3.1. Estratègia 1: consolidació del catàleg de productes per el mercat de curta distancia, per el mercat de mitjana distancia, per el mercat de llarga distancia ; 3.2. Estratègia 2: Afavorir la informació dels productes, dels serveis i dels equipaments ; 3.3. Estratègia 3: Afavorir la promoció i comercialització dels productes creats ; 3.4. Estratègia 4: Afavorir la informació dels productes, dels serveis i dels equipaments ; 3.5. Estratègia 5: Consolidar i millorar l’atractiu del territori ; 3.6. Estratègia 6: Qualitat ; 3.7. Estratègia 7: Afavorir la competitivitat empresarial |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona |
9 (RLIN) |
264 |
740 0# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - TÍTULO RELACIONADO O ANALÍTICO O NO CONTROLADO |
Título relacionado o analítico no controlado |
Pmb |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="http://www.cambrabcn.org/c/document_library/get_file?folderId=14232&name=DLFE-702.pdf">http://www.cambrabcn.org/c/document_library/get_file?folderId=14232&name=DLFE-702.pdf</a> |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
e-Libro |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |