Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Pla de màrqueting turístic del Berguedà [Recurs electrònic] : síntesi i principals conclusions / [autora: Marta Rotllan]

Por: Colaborador(es): Detalles de publicación: Barcelona : Cambra de Comerç de Barcelona, 2004Recursos en línea: Resumen: El Pla d’actuació corporativa de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona preveu en les línies estratègiques la promoció de l’activitat econòmica a Barcelona i comarques i el desenvolupament de les relacions entre les diverses entitats i associacions; contribuint així a la millora de la competitivitat de les diferents activitats que es desenvolupen en el territori, incloses també les turístiques. En aquest context, es desenvolupa el Pla de màrqueting turístic del Berguedà, amb la presentació dels potencials que té la comarca i dels productes turístics que ja hi ha identificats i gestionats. L’objectiu d’aquest treball ha estat valorar tot el conjunt de les diferents activitats que s’estan desenvolupant al voltant del turisme, per tal d’arribar a crear les sinergies necessàries que permetin un valor afegit a la promoció turística del territori. El pla de màrqueting turístic del Berguedà, des d’una visió objectiva i empresarial, proposa explicar el passat, situar el present, projectar estratègies i actuacions de futur i recomanar els camins de millora del desenvolupament turístic del Berguedà. (Font: Presentació)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
e-Libro e-Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E-09_0072.pdf 1 Disponible 1200090072

Dades en format PDF

Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader

Modalitat d'accés: World Wide Web

Presentació -- Fonts i bibliografia -- 1. Diagnosi de competitivitat: 1.1 Paisatge i medi ambient ; 1.2. Mobilitat ; 1.3. Organització, marques i serveis ; 1.4. Turisme de natura ; 1.5. Turisme cultural ; 1.6. Turisme esportiu ; 1.7. Turisme gastronòmic -- 2. Posicionament : cartera de productes proposada -- 3. Resum de les actuacions: 3.1. Estratègia 1: consolidació del catàleg de productes per el mercat de curta distancia, per el mercat de mitjana distancia, per el mercat de llarga distancia ; 3.2. Estratègia 2: Afavorir la informació dels productes, dels serveis i dels equipaments ; 3.3. Estratègia 3: Afavorir la promoció i comercialització dels productes creats ; 3.4. Estratègia 4: Afavorir la informació dels productes, dels serveis i dels equipaments ; 3.5. Estratègia 5: Consolidar i millorar l’atractiu del territori ; 3.6. Estratègia 6: Qualitat ; 3.7. Estratègia 7: Afavorir la competitivitat empresarial

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha