The Entrepreneurial dimension of the cultural and creative industries (Registro nro. 38048)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04168nmm a2200325 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009855
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160520080250.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr||||||||||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2010 lu |||||| o0|| ||spa|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0009-85560
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
245 04 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The Entrepreneurial dimension of the cultural and creative industries
Tipo de material [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad etc. [prepared by Utrecht School of the Arts]
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR
Características del archivo de ordenador Dades
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. [Luxemburg :
Nombre del editor distribuidor etc. European Commission . Directorate General for Education and Culture],
Fecha de publicación distribución etc. 2010
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen La Comissió Europea ha publicat aquest estudi com a resposta a l'augment de la importància de l'economia creativa i, més concretament, al paper de les Indústries Culturals i Creatives (ICCs), com a eines per fer front als canvis actuals i futurs d'Europa. Aquest estudi es centra en l'objectiu de proporcionar una millor comprensió de necessitats de les PIMEs, un tipus d'empreses que formen part de les ICCs. Dedicada a elles, l'estudi descriu alguns dels problemes i recomanacions, i posa de relleu els problemes transversals comuns a totes les ICCs. És en aquesta direcció que l'estudi proporciona una comprensió dels elements clau per a l'enfortiment de la capacitat empresarial de les ICCs, com ara: accés al finançament, les barreres del mercat, els drets de propietat intel·lectual, l'educació i la formació, la innovació i els processos de col·laboració. A partir d'aquests reptes, l'estudi suggereix quins són els plantejaments generals pel desenvolupament d'un entorn propici per a les ICCs en base als quaranta estudis de cas que s'hi recullen. On s'il·lustren les perspectives i les iniciatives més importants, acompanyades de les observacions dels experts que han estat entrevistats. (Font: el Centre)
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA
Nota de detalles del sistema Dades en format PDF
Nota de detalles del sistema Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Nota de detalles del sistema Modalitat d'accés: World Wide Web
595 8# - Sumario
Sumario 1. Introduction -- 2. Creative Entrepreneurship -- 3. Main Thematic Outcomes -- 4. Recommendations -- Appendix -- About us -- Bibliography -- Appendix 1. Best case: 1. Flanders DC ; 2. ArteEconomy ; 3. AIE. Italian Publishers Association ; 4. Cross Over Labs ; 5. GATE. Game Research for Training & Entertainment ; 6. b.TWEEN ; 7. Architectuur Lokaal ; 8. ESA. European Advertising Standard ; 9. Disseny Hub Barcelona ; 10. EDIMA ; 11. MEDIA ; 12. FEP. Federation of European Publishers ; 13. IMAGINOV ; 14. Dutch Media Hub ; 15. Bandpool ; 16. UPTEX ; 17. OnlineArt ; 18. Departure ; 19. IFCIC ; 20. ICO ; 21. CultuurInvest ; 22. Advantage Creative Fund ; 23. Create Berlin ; 24. Finpro ; 25. Creative Depot ; 26. Own It ; 27. Kunst & Zaken ; 28. Demola ; 29. Helsinki School of Creative Entrepreneurship ; 30. Firstport ; 31. Creative Apprenticeship ; 32. Creativwirtschaft ; 33. Creative Industries Knowledge Transfer ; 34. SEE ; 35. IBBT ; 36. TULI ; 37. DigiDemo ; 38. Inserralves Incubator ; 39. Dutch Game Garden ; 40. CITIES ; 41. Cap Digita -- Appendix 2: 1. Pre pilot interview schedule ; 2. Online Expert Questionnaire ; 3. Expert Interview: List of interviewees ; 4. Expert Interview question schedule ; 5. Online Survey questionnaire ; 6. Workshop I List of Participants ; 7. Workshop II List of Participants ; 8. Procurement Type and Innovation Effect ; 9. Graph of Sector Clusters ; 10. NACE codes ; 11. Regional Concentration of CCI by sector ; 12. Environmental factors summary table
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Comissió Europea.
Unidad subordinada Direcció General d'Educació i Cultura
9 (RLIN) 1796
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Utrecht School of the Arts
9 (RLIN) 4189
774 18 - ENLACE A UNA UNIDAD CONSTITUYENTE
Subcampo de control nnam
Título Adquisicions. Butlletí núm. 5 (2010)
Número de control del registro relacionado vtls000010472
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://ec.europa.eu/culture/key-documents/doc3124_en.htm">http://ec.europa.eu/culture/key-documents/doc3124_en.htm</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 E-11_0029.pdf 1200110029 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Libro

Con tecnología Koha