Barcelona visió 2020 (Registro nro. 38051)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03885nam a2200193 i 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20211126110639.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr ||| |||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626|2010 spc|||||q d ||| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
110 2# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Pla Estratègic Metropolità de Barcelona
9 (RLIN) 4509
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Barcelona visió 2020
Medio físico [Recurs electrònic] :
Parte restante del título una proposta estratègica /
Mención de responsabilidad, etc. Pla Estratègic Metropolità de Barcelona
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Pla Estratègic Metropolità de Barcelona,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2010
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 57 p. : digital, fitxer PDF (969,56 Kb)
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN El PEMB, amb Visió estratègica 2020, planteja nous reptes de futur de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), amb els 36 municipis que la integren, a fi de no perdre competitivitat internacional. El Pla analitza com s’han d’afrontar una sèrie de temes claus per a l’AMB, com la sostenibilitat, la capitalitat de Barcelona ciutat, el turisme, la salut, els sectors tradicionals, el talent i la cohesió social. En aquest marc de plantejament, les indústries creatives (audiovisuals, cultura, publicitat i màrqueting), el disseny, l’arquitectura i l’art, tenen un paper important, raó per la qual el PEMB apunta la importància de promoure els sectors actuals i emergents en els quals poden exercir un lideratge global. Per tot això, el PEMB estableix, en el camp de les industries creatives els reptes que cal afrontar : replantejar l’actual sistema d’atorgament de subvencions, passant de l’homogeneïtat a l’aplicació de criteris de retorn econòmic, social i educatiu. També es planteja estudiar la viabilitat d’una universitat internacional de les arts o convertir el Festival Grec i el Sonar en referents internacionals, plantejar un festival internacional de cinema independent de prestigi i un festival internacional de publicitat. En el camp del disseny i l’arquitectura, s’aposta per establir un sistema d’aprovació de projectes d’arquitectura amb una “valoració intel•ligent”, evitar el creixement extensiu i millorar els punts de sutura entre els seus municipis o crear, promocionar i gestionar la marca “Barcelona Design” a partir d’una participació publicoprivada, implicant els agents i els sectors empresarials vinculats. Crear per part de la Fira Barcelona Disseny un congrés de disseny i convertir el Centre de Disseny de Barcelona en el punt de referència. (Font: el Centre)
595 ## - Sumario
Sumario Pròlegs: Jordi Hereu, alcalde de Barcelona i president del Consell General del PEMB ; Jordi W. Carnes, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona i president de la Comissió Delegada del PEMB ; Francesc Santacana, coordinador general del PEMB -- 1. Introducció: 1.1. El present: la Barcelona del 2010 ; 1.2. Les lliçons del passat ; 1.3. Camí del 2020 ; 1.4. Què hem de fer? -- 2. Proposta estratègica -- 3. Reptes i mesures : 3.1. Sostenibilitat i canvi climàtic ; 3.2. Situar l’amb com a referent en el nou marc global: major presència en els països que lideren el món i capitalitat del Mediterrani ; 3.3. Líder global en determinats sectors tractors del coneixement ; 3.4. Més enllà de les empreses “bio”. Posada al dia i potenciació de la indústria i dels sectors tradicionals ; 3.5. Esdevenir una de les regions europees més atractives per al talent innovador ; 3.6. Una ciutat interessant i equilibrada socialment: una resposta social a la crisi -- 4. Palanques de canvi per superar els reptes: 4.1. Una universitat i un sistema educatiu potents ; 4.2. Una administració àgil i fiable, business friendly ; 4.3. Governança ; 4.4. Uns valors de futur ; 4.5. Incorporació als mercats mundials: ampli coneixement d’idiomes, connexions internacionals i marca Barcelona -- 5. Epíleg -- 6. Annexos
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Identificador uniforme del recurso <a href="https://pemb.cat/ca/publicacions/barcelona_visio_2020/25/">https://pemb.cat/ca/publicacions/barcelona_visio_2020/25/</a>
Nota pública <a href="E-Link">E-Link</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Libro
Existencias
Suprimido Perdido Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Identificador uniforme del recurso Precio efectivo desde Koha tipo de item
    Universal Decimal Classification   Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 D E100250 E100250 11/09/2015 1 http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=afc4429982282ccf17de0701f15fab4d 11/09/2015 e-Libro

Con tecnología Koha