National arts advocacy campaigns: overview of case studies and good practice (Registro nro. 38245)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02229nmm a2200241 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010805
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160510181534.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr ||| |||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2010 at |||||s 0|| ||eng|d
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Madden, Christopher
9 (RLIN) 3858
245 1# - MENCIÓN DE TÍTULO
Título National arts advocacy campaigns: overview of case studies and good practice
Tipo de material [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad etc. by Christopher Madden
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Sídney :
Nombre del editor distribuidor etc. IFACCA,
Fecha de publicación distribución etc. 2010
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 74 p. : digital, fitxer PDF (1.018,47 Kb)
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie FICAAC informe d'art ;
Designación de volumen o secuencia 16
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Arts advocacy is a key challenge, one shared by government agencies and arts communities around the world. Based on desk research and responses to a survey distributed in August 2009 to the IFACCA network, this report provides a platform for the exchange of information and ideas about arts advocacy by exploring a range of campaigns currently being undertaken or planned by national arts funding agencies. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Foreword -- Selected key findings on arts advocacy campaigns: Campaign approaches, aims, strategies and tactics ; Communications: messages and media used ; Other aspects -- Overview: Opinions on good campaign practice ; Practices to avoid in a campaign ; Case studies ; Key findings from the case studies -- Appendix 1: Case studies: The Arts. Ask for More: Case Study 1 ; Arts=Jobs: Case Study 2 ; The Big Read: Case Study 3 ; Architecture Week: Case Study 4 ; Journees de la culture: Case Study 5 ; National Engagement Campaign Planning Workshop: Special Case Study 6 ; National Arts Brand: Special Case Study 7 ; Arts Advocacy Campaign: Special Case Study 8 -- Appendix 2: Communications and advertising materials available online -- Appendix 3: Selection of current campaigns -- Appendix 4: Questionnaire -- Appendix 5: About the research project -- Appendix 6: IFACCA’s interim report on arts advocacy arguments, 2003
830 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme D'art report ;
Designación de volumen o secuencia 16
9 (RLIN) 1403
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Nota pública
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130084.pdf">http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130084.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro

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