Arts audiences: insight (Registro nro. 38381)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02283nmm a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000011029
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160510181538.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr ||| |||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 131203s2011 xxk| |s o0|| ||eng|d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9780728715004
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
245 0# - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Arts audiences: insight
Tipo de material [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad etc. Arts Council England
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. London :
Nombre del editor distribuidor etc. Arts Council England,
Fecha de publicación distribución etc. cop. 2011
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 63 p. : digital, fitxer PDF (1,65 Mb)
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen The information summarised in this publication helps us to get a better understanding of current and potential arts audiences across England. It is based on updated, in-depth segmentation research that breaks down the English adult population in terms of their engagement with the arts. In the context of how the arts fit into people’s everyday lives, it provides new insight into the patterns of arts consumption and attitudes towards the arts, how people spend their leisure time and what competes with the arts for people’s attention. It also considers socio-demographic factors, media consumption and lifestyles. The research can be used as a tool to inform marketing and audience development plans for arts organisations, local authorities and other agencies working in the arts. It also contains insights that organisations might find useful for fundraising and in the development of an arts activity itself. (Font: Introducció)
595 ## - Sumario
Sumario About the segmentation research -- Why segmentation research is important for the arts -- How the segmentation research might be used -- Finding out more -- Key findings -- Highly engaged: Urban arts eclectic ; Traditional culture vultures -- Some engagement: Fun, fashion and friends ; Mature explorers ; Dinner and a show ; Family and community focused ; Bedroom DJs ; Mid-life hobbyists ; Retired arts and crafts -- Not currently engaged: Time-poor dreamers ; A quiet pint with the match ; Older and home-bound ; Limited means, nothing fancy
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Arts Council of England
9 (RLIN) 174
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Nota pública
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130330.pdf">http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130330.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro

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