Muses and markets : (Record no. 38441)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03826nam a2200265 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000000230
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160425121039.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626r1990 xxk|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 0631148825
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0000-23060
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Frey, Bruno S.
9 (RLIN) 4256
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Muses and markets :
Resto del título explorations in the economics of the arts /
Mención de responsabilidad etc. Bruno S. Frey and Werner W. Pommerehne
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1rst ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Oxford ;
-- Cambridge :
Nombre del editor distribuidor etc. Basil Blackwell,
Fecha de publicación distribución etc. 1990
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión viii, 219 p.
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Val la pena invertir en art? Per què les obres d'alguns pintors contemporanis es venen a preus molt elevats i les d'altres a preus relativament baixos? Els artistes viuen en la pobresa?, si és així, on hem de situar Picasso? Les òperes i els festivals poden continuar amb dèficits cada cop més elevats? Es pot deixar l'art en el lliure mercat?, en cas contrari, Quin és el paper de l'Estat? La població ha de tenir llibertat per decidir directament sobre temes referents a l'art? Aquestes qüestions i d'altres són debatudes pels autors en aquest llibre, el qual està dividit en cinc parts: A la primera part, s'hi tracta el tema de manera general i es mostra com els fenòmens socials es reflecteixen en el mercat artístic. La segona part analitza el comportament de les institucions artístiques; inclou un capítol dedicat al Festival de Salzburg i la seva gestió econòmica, on s'explica com la garantia estatal de cobrir dèficits sense posar cap límit va produir distorsions entre el preu i els ingressos i va provocar un mal ús del potencial artístic. En tercer lloc es tracta el tema del comerç internacional de pintura, l'establiment de preus i els seus moviments. La quarta part està dedicada a lasituació dels artistes pel que fa als seus ingressos i, per acabar, la darrera part parla de l'art i les polítiques culturals, com també dels diferents tipus de patrocini. (Font: El Centre)
Resumen Is interest in the arts declining? Is the cost of the arts bound to increase? Are private theatres viable? Is public support necessary to maintain artistic quality and innovation? This book uses a political economist's approach to tackle some of the urgent questions facing the arts today. The authors look at how the demands made by individuals such as artists, performing arts managers and museum directors influence political decisions on the arts, and how politicians and public officials respond to such demands. They use survey evidence to show that while only a small section of the population are active consumers of the arts, the majority favour the public support of free arts. They also examine such issues as the incomes of artists, and the determination of fine art prices. They argue that the arts are harmed by the dominance either of the private market (as in the USA) or of political markets (as in Europe). In conclusion, they advocate the design of constitutional arrangements to produce a combination of private and public funding. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Preface -- I. Introduction: 1. Art: The Economic Perspective ; 2. Art: Between Market and Government -- II. How Arts Institutions Operate: 3. Theatres ; 4. The Salzburg Festival ; 5. Museums and Art Galleries -- III. Markets for Art: 6. Why is a Rauschenberg so Expensive? ; 7. Is Art Investment Profitable? ; 8. International Trade in Art -- IV. Markets for Artists: 9. Artists' Incomes -- V. A Policy for the Arts: 10 Art and Democracy ; 11 Public Support for the Arts -- References -- Name Index -- Subject Index
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Pommerehne, Werner W.
9 (RLIN) 3337
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Book
Holdings
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 01324 1900173054 11/09/2015 1 11/09/2015 Book

Powered by Koha