Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
04693nam a2200289 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000000809 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620110504.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1995 spc|||||| o0|| ||cat|d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
245 03 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
La Demanda i el consum cultural dels ciutadans de Barcelona / |
Mención de responsabilidad, etc. |
direcció: Jordi Coca, Conxa Rodà, Rosa Mach ; producció i realització: Grup CIEU/INITS |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Area de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1995 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
143 p.; |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Document no editat comercialment |
|
Nota general |
També disponible la versió definitiva de l'estudi, publicada per l'Ajuntament de Barcelona, sota el títol: "Dimensió i estructura del sector cultural a Barcelona" |
|
Nota general |
També disponible, sota el mateix títol, el resum |
|
Nota general |
Estudi encomanat i dirigit per l'Area de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
L'estudi sobre el consum cultural dels ciutadans de Barcelona segueix la línia d'anàlisi sobre la realitat cultural de la ciutat iniciada per l'Area de Cultura de l'Ajuntament amb un estudi anterior sobre la dimensió i l'estructura del sector des de l'òptica de la producció cultural. L'objectiu és conèixer la demanda cultural dels ciutadans a través d'una enquesta a una mostra de població de més de catorze anys, resident a Barcelona, sobre les seves activitats culturals en diferents àmbits (literatura, música, audiovisuals, arts escèniques, arts plàstiques, activitats festives i altres). De l'anàlisi es desprèn que els ciutadans de Barcelona realitzen entre sis i set activitats diferents entre les quals destaca el consum de productes audiovisuals, música i literatura. S'observa clarament que el consum cultural depèn de factors socioeconòmics entre els que destaquen el nivell d'instrucció, l'edat, el nivell d'ingressos i la situació laboral. L'educació, la disponibilitat de temps, l'edat i el nivell d'ingressos són les principals variables de segmentació del consum cultural, que difereix molt en funció dels diversos districtes municipals analitzats. |
|
NOTA DE RESUMEN |
El objetivo de este estudio era conocer la demanda cultural de los ciudadanos, a través de una encuesta a una muestra de población de más de 14 años residente en Barcelona sobre sus actividades culturales en diferentes sectores (literatura, música, audiovisuales, artes escénicas, artes plásticas, actividades festivas y otros). Del análisis se desprende que los ciudadanos de Barcelona realizan entre 6 y 7 actividades culturales diferentes, entre las que destaca el consumo de productos audiovisuales, musicales y literatura. Se observa claramente que el consumo cultural depende de factores socioeconómicos entre los que destacan el nivel de instrucción, la edad, el nivel de ingresos y la situación laboral. La educación, la disponibilidad de tiempo, la edad y el nivel de ingresos aparecen como las principales variables de segmentación del consumo cultural, que se evidencia en importantes diferencias en el consumo cultural entre los distritos. |
595 ## - Sumario |
Sumario |
I. Introducció. 1. Introducció: 1.1. Estructura de l'informe ; 1.2. Metodologia -- II. El mercat cultural. 2. El mercat cultural: 2.1. Dimensió del ventall d'activitats culturals dels barcelonins ; 2.2. La demanda i el consum cultural en xifres ; 3. Les pautes de consum: 3.1. La freqüència del consum ; 3.2. Els consumidors habituals i ocasionals ; 3.3. L'estacionalitat del consum ; 4. Els entorns de consum cultural: 4.1. L'entorn relacional ; 4.2. L'entorn infraestructural i el marc territorial ; 4.3. El context institucional del consum cultural ; 5. Evolució deis hàbits culturals ; 6. L'opinió deis ciutadans sobre )'oferta cultural: 6.1. L'opinió general sobre !'oferta cultural ; 6.2. L'opinió sobre !'oferta cultural per tipus d'activitat -- III. Segmentació del mercat. 7. Segmentació del consum cultural: perfils sòcio-econòmics: 7.1. Segmentació del consum en funció de l'edat ; 7.2. Perfils de consumidors ; 8. Segmentació territorial del mercat: 8.1. Caracterització sòcio-econòmica de la població a nivell territorial ; 8.2. El consum cultural a nivell territorial ; 8.3 .. Altres característiques del consum cultural a nivell territorial -- IV. La demanda latent. El mercat potencial: 9. La demanda cultural no consumada ; 10. El consum cultural potencial -- V. Conclusions: 11. A tall de reflexions finals -- Bibliografia |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Coca, Jordi, |
Término relacionador |
dir. |
9 (RLIN) |
15814 |
|
Nombre de persona |
Rodà, Conxa, |
Término relacionador |
dir. |
9 (RLIN) |
15815 |
|
Nombre de persona |
Mach, Rosa, |
Término relacionador |
dir. |
9 (RLIN) |
15816 |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Grup CIEU/INITS |
9 (RLIN) |
313 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Barcelona. |
Unidad subordinada |
Àrea de Cultura |
9 (RLIN) |
234 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |