La Demanda i el consum cultural dels ciutadans de Barcelona / (Registro nro. 39038)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04693nam a2200289 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000000809
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620110504.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1995 spc|||||| o0|| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 03 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título La Demanda i el consum cultural dels ciutadans de Barcelona /
Mención de responsabilidad, etc. direcció: Jordi Coca, Conxa Rodà, Rosa Mach ; producció i realització: Grup CIEU/INITS
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Area de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona,
Fecha de publicación, distribución, etc. 1995
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 143 p.;
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Document no editat comercialment
Nota general També disponible la versió definitiva de l'estudi, publicada per l'Ajuntament de Barcelona, sota el títol: "Dimensió i estructura del sector cultural a Barcelona"
Nota general També disponible, sota el mateix títol, el resum
Nota general Estudi encomanat i dirigit per l'Area de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN L'estudi sobre el consum cultural dels ciutadans de Barcelona segueix la línia d'anàlisi sobre la realitat cultural de la ciutat iniciada per l'Area de Cultura de l'Ajuntament amb un estudi anterior sobre la dimensió i l'estructura del sector des de l'òptica de la producció cultural. L'objectiu és conèixer la demanda cultural dels ciutadans a través d'una enquesta a una mostra de població de més de catorze anys, resident a Barcelona, sobre les seves activitats culturals en diferents àmbits (literatura, música, audiovisuals, arts escèniques, arts plàstiques, activitats festives i altres). De l'anàlisi es desprèn que els ciutadans de Barcelona realitzen entre sis i set activitats diferents entre les quals destaca el consum de productes audiovisuals, música i literatura. S'observa clarament que el consum cultural depèn de factors socioeconòmics entre els que destaquen el nivell d'instrucció, l'edat, el nivell d'ingressos i la situació laboral. L'educació, la disponibilitat de temps, l'edat i el nivell d'ingressos són les principals variables de segmentació del consum cultural, que difereix molt en funció dels diversos districtes municipals analitzats.
NOTA DE RESUMEN El objetivo de este estudio era conocer la demanda cultural de los ciudadanos, a través de una encuesta a una muestra de población de más de 14 años residente en Barcelona sobre sus actividades culturales en diferentes sectores (literatura, música, audiovisuales, artes escénicas, artes plásticas, actividades festivas y otros). Del análisis se desprende que los ciudadanos de Barcelona realizan entre 6 y 7 actividades culturales diferentes, entre las que destaca el consumo de productos audiovisuales, musicales y literatura. Se observa claramente que el consumo cultural depende de factores socioeconómicos entre los que destacan el nivel de instrucción, la edad, el nivel de ingresos y la situación laboral. La educación, la disponibilidad de tiempo, la edad y el nivel de ingresos aparecen como las principales variables de segmentación del consumo cultural, que se evidencia en importantes diferencias en el consumo cultural entre los distritos.
595 ## - Sumario
Sumario I. Introducció. 1. Introducció: 1.1. Estructura de l'informe ; 1.2. Metodologia -- II. El mercat cultural. 2. El mercat cultural: 2.1. Dimensió del ventall d'activitats culturals dels barcelonins ; 2.2. La demanda i el consum cultural en xifres ; 3. Les pautes de consum: 3.1. La freqüència del consum ; 3.2. Els consumidors habituals i ocasionals ; 3.3. L'estacionalitat del consum ; 4. Els entorns de consum cultural: 4.1. L'entorn relacional ; 4.2. L'entorn infraestructural i el marc territorial ; 4.3. El context institucional del consum cultural ; 5. Evolució deis hàbits culturals ; 6. L'opinió deis ciutadans sobre )'oferta cultural: 6.1. L'opinió general sobre !'oferta cultural ; 6.2. L'opinió sobre !'oferta cultural per tipus d'activitat -- III. Segmentació del mercat. 7. Segmentació del consum cultural: perfils sòcio-econòmics: 7.1. Segmentació del consum en funció de l'edat ; 7.2. Perfils de consumidors ; 8. Segmentació territorial del mercat: 8.1. Caracterització sòcio-econòmica de la població a nivell territorial ; 8.2. El consum cultural a nivell territorial ; 8.3 .. Altres característiques del consum cultural a nivell territorial -- IV. La demanda latent. El mercat potencial: 9. La demanda cultural no consumada ; 10. El consum cultural potencial -- V. Conclusions: 11. A tall de reflexions finals -- Bibliografia
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Coca, Jordi,
Término relacionador dir.
9 (RLIN) 15814
Nombre de persona Rodà, Conxa,
Término relacionador dir.
9 (RLIN) 15815
Nombre de persona Mach, Rosa,
Término relacionador dir.
9 (RLIN) 15816
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Grup CIEU/INITS
9 (RLIN) 313
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Barcelona.
Unidad subordinada Àrea de Cultura
9 (RLIN) 234
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   04+21 Dem 95 1900008219 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   04+21 Dem 95 1900059079 11/09/2015 3 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha