MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02406nam a2200229 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000001591 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620110507.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1992 spc|||||| 0|| ||cat|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
8439320809 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Moragas i Spà, Miquel de |
9 (RLIN) |
474 |
999 ## - NÚMEROS DE CONTROL DEL SISTEMA (KOHA) |
Koha biblionumber |
39415 |
Koha biblioitemnumber |
39415 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Cultura, símbols i Jocs Olímpics : |
Parte restante del título |
La mediació de la comunicació / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Miquel de Moragas Spà |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1992 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
73 p.; |
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN |
Colección |
Informes / Centre d'Investigació de la Comunicació ; |
Número de volumen |
8 |
520 ## - RESUMEN |
Resumen |
En aquest llibre, Miquel de Moragas Spa, analitza els aspectes culturals i comunicatius dels Jocs Olímpics moderns, amb una referència més específica a l’experiència de Barcelona'92.<br/>La simbologia olímpica es relaciona amb els usos i els valors socials de l'esport espectacle. També s'hi analitzen les dimensions culturals dels Jocs Olímpics i la incidència dels mitjans de comunicació en la producció i la difusió de valors i contravalors.<br/>Amb aquest llibre, el Centre d’Investigació de la Comunicació vol contribuir al debat social i acadèmic sobre els efectes culturals i comunicatius per a Catalunya de la celebració a Barcelona dels Jocs Olímpics de 1992. (Font: Editor) |
595 ## - SUMARIO |
Sumario |
Presentació -- 1. Introducció: els Jocs Olímpics com a fenomen cultural: 1.1. El projecte cultural olímpic ; 1.2. Els "mass media" i la producció de valors ; 1.3. Els Jocs Olímpics, un fenomen de grans dimensions -- 2. Els Jocs Olímpics, cultura i opinió pública: 2.1. L'esport-espectacle com a cultura popular ; 2.2. Universalitat i nacionalisme als Jocs Olímpics -- 3. Els Jocs Olímpics i la cultura de la seu organitzadora: 3.1. Els efectes dels Jocs sobre la identitat político-cultural ; 3.2. Oferta cultural i imatge de marca de la ciutat seu ; 3.3. L’Olimpíada Cultural -- 4. Barcelona'92, un gran entramat de producció d’informació: 4.1. Les "Operacions de premsa" ; 4.2. Barcelona, plató de televisió -- 5. Les cerimònies olímpiques: 5.1. Espectacle i rituals ; 5.2. La cerimònia inaugural coma principal esdeveniment cultural -- 6. Els mitjans de comunicació internacionals i el seu protagonisme -- Bibliografia |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Centre d'Investigació de la Comunicació |
9 (RLIN) |
6654 |
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME |
Título Uniforme |
Informes |
Designación numérica/secuencial del volumen |
8 |
9 (RLIN) |
15873 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Book |