#DigiTalk : (Registro nro. 39422)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02852nam a2200265 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000011125
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160331122548.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 140606s2013 spc|||||| 0|| ||cat|d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9788490298138
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Escalona, Núria
9 (RLIN) 3214
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título #DigiTalk :
Resto del título del màrqueting directe a la comunicació 2.0 /
Mención de responsabilidad etc. Núria Escalona ; pròleg de Josep Rom
246 3# - VARIANTES DE TÍTULO
Título propio / Titulo en breve DigiTalk
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona :
Nombre del editor distribuidor etc. UOC,
Fecha de publicación distribución etc. 2013
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 238 p.
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Manuals ;
Designación de volumen o secuencia 216.
Mención de serie Comunicació
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen En l’era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l’intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l’era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D’això parla aquest llibre. Perquè d’això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s’ha anat formant amb l’exponencial desenvolupament d’Internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. És antic i alhora és nou. Perquè tot plegat s’apropa moltíssim a l’essència del màrqueting directe que el segle passat ja defensava el gran publicitari David Ogilvy. Però ara el diàleg directe es busca molt especialment en el món digital. I mentre que abans amb una resposta puntual les marques ja podien quedar satisfetes, ara la idea és mantenir una intercanvi constant on l’usuari, a més, també pot prendre la iniciativa per iniciar aquest diàleg. L’àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d’aprenentatge constant, d’enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre i més enllà amb l'etiqueta #Digitalk a través de Facebook i Twitter o via aquesta web (http://www.nuriaescalona.com). (Font: autor)
595 ## - Sumario
Sumario Pròleg -- Introducció -- I. Orígens i conceptes de la comunicació 2.0 -- II. Contextualitzant la comunicaicó 2.0. -- III. Mitjans socials i eines de software social -- IV. També és el moment de la comunicació corporativa! -- V. El social media plan i el pla #DigiTalk -- VI. Els perfils de la comunicació 2.0 -- Ens retrobem al món #DigiTalk! -- Bibliografia i webgrafia
830 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme Manuals (UOC) ;
Designación de volumen o secuencia 216
9 (RLIN) 6667
Título uniforme Manuals (UOC).
Nombre de parte o sección de la obra Comunicació
9 (RLIN) 6668
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 01276 1900172361 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha