Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03629nam a2200253 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000001504 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620110508.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1995 spc|||||| 0|| ||cat|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
8439337477 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Corbella, Joan M. |
9 (RLIN) |
6935 |
245 13 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
La Comunicació social a Catalunya, 1995 / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Joan M. Corbella ; Amb la col.laboració de Montserrat Martí i Marta Saurina |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1995 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
166 p.; |
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN |
Colección |
Informes / Centre d'Investigació de la Comunicació ; |
Número de volumen |
11 |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
El Centre d'investigació de la Comunicació, que ja el 1988 i el 1991 havia publicat sengles informes de situació del panorama comunicatiu a Catalunya, ha considerat convenient de continuar aquesta sèrie amb un nou treball que fa balanç de la primera meitat del decenni present i que ajudarà els lectors interessats en el tema a seguir-ne l'evolució. <br/>Com els informes anteriors, La Comunicació Social a Catalunya, 1995 fa repàs dels esdeveniments més destacats en els darrers anys i proporciona un seguit d'estadístiques sobre el consum comunicatiu de cada mitja i industria cultural, amb la intenció que sigui d'utilitat per a un ventall ampli de lectors, no forçosament especialistes de la informació i de la comunicació. (Font: Editor) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Índex -- Presentació -- I. Panorama global de la comunicació social a Catalunya: 1.1. Perceptiva general ; 1.2. Els canvis en el marc de funcionament de la comunicació social ; 1.3. La publicitat i els mitjans de comunicació a Catalunya i Espanya ; 1.4. Catalunya i els grans grups empresarials i multimèdia ; 1.5. El panorama de les telecomunicacions a Catalunya ; 1.6. Les pautes del consum de comunicació a Catalunya ; 1.7. El panorama lingüístic -- 2. Premsa: 2.1. Perspectiva general ; 2.2. La premsa diària a Catalunya ; 2.3. La premsa no diària d'abast general ; 2.4. La premsa no diària local i comarcal ; 2.5. La premsa gratuïta -- 3. Ràdio: 3.1. Perspectiva general ; 3.2. El marc operatiu de la ràdio a Catalunya i Espanya ; 3.3. L'oferta radiofònica actual a Catalunya ; 3.4. Evolució recent del panorama radiofònic a Catalunya ; 3.5. Audiència de la ràdio a Catalunya ; 3.6. El panorama lingüístic -- 4. Televisió: 4.1. Perspectiva general ; 4.2. La regulació de la televisió a Catalunya i Espanya ; 4.3. El marc econòmic de la televisió a Catalunya i Espanya ; 4,4, L'oferta televisiva actual a Catalunya ; 4.5. Evolució recent del panorama televisiu a Catalunya ; 4.6. Evolució recent de l'oferta d 'àmbit espanyol ; 4.7. Panorama de les noves modalitats de televisió ; 4.8. L’audiència de la televisió a Catalunya ; 4.9. El panorama lingüístic -- 5. Indústria editorial: 5.1. Perspectiva general ; 5.2. L'oferta editorial de Catalunya ; 5.3. La producció editorial a Catalunya i la participació a la indústria espanyola del llibre ; 5.4. El panorama lingüístic -- 6. Indústria fonogràfica: 6.1. Perspectiva general ; 6.2. L'oferta discogràfica de Catalunya ; 6.3. La producció i el consum discogràfic -- 7. Cinema i vídeo: 7.1. Perspectiva general ; 7.2. La producció cinematogràfica, la televisió i el sistema d'ajuts a Catalunya i Espanya ; 7.3. El consum cinematogràfica Catalunya ; 7.4. El vídeo, una sortida pe ral cinema |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Martí, Montserrat, |
Término relacionador |
col. |
9 (RLIN) |
15892 |
|
Nombre de persona |
Saurina, Marta, |
Término relacionador |
col. |
9 (RLIN) |
15893 |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Centre d'Investigació de la Comunicació |
9 (RLIN) |
6654 |
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME |
Título Uniforme |
Informes |
Designación numérica/secuencial del volumen |
11 |
9 (RLIN) |
15873 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |