La Comunicació social a Catalunya, 1995 / (Registro nro. 39600)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03629nam a2200253 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000001504
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620110508.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1995 spc|||||| 0|| ||cat|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 8439337477
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Corbella, Joan M.
9 (RLIN) 6935
245 13 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título La Comunicació social a Catalunya, 1995 /
Mención de responsabilidad, etc. Joan M. Corbella ; Amb la col.laboració de Montserrat Martí i Marta Saurina
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació,
Fecha de publicación, distribución, etc. 1995
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 166 p.;
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Informes / Centre d'Investigació de la Comunicació ;
Número de volumen 11
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN El Centre d'investigació de la Comunicació, que ja el 1988 i el 1991 havia publicat sengles informes de situació del panorama comunicatiu a Catalunya, ha considerat convenient de continuar aquesta sèrie amb un nou treball que fa balanç de la primera meitat del decenni present i que ajudarà els lectors interessats en el tema a seguir-ne l'evolució. <br/>Com els informes anteriors, La Comunicació Social a Catalunya, 1995 fa repàs dels esdeveniments més destacats en els darrers anys i proporciona un seguit d'estadístiques sobre el consum comunicatiu de cada mitja i industria cultural, amb la intenció que sigui d'utilitat per a un ventall ampli de lectors, no forçosament especialistes de la informació i de la comunicació. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Índex -- Presentació -- I. Panorama global de la comunicació social a Catalunya: 1.1. Perceptiva general ; 1.2. Els canvis en el marc de funcionament de la comunicació social ; 1.3. La publicitat i els mitjans de comunicació a Catalunya i Espanya ; 1.4. Catalunya i els grans grups empresarials i multimèdia ; 1.5. El panorama de les telecomunicacions a Catalunya ; 1.6. Les pautes del consum de comunicació a Catalunya ; 1.7. El panorama lingüístic -- 2. Premsa: 2.1. Perspectiva general ; 2.2. La premsa diària a Catalunya ; 2.3. La premsa no diària d'abast general ; 2.4. La premsa no diària local i comarcal ; 2.5. La premsa gratuïta -- 3. Ràdio: 3.1. Perspectiva general ; 3.2. El marc operatiu de la ràdio a Catalunya i Espanya ; 3.3. L'oferta radiofònica actual a Catalunya ; 3.4. Evolució recent del panorama radiofònic a Catalunya ; 3.5. Audiència de la ràdio a Catalunya ; 3.6. El panorama lingüístic -- 4. Televisió: 4.1. Perspectiva general ; 4.2. La regulació de la televisió a Catalunya i Espanya ; 4.3. El marc econòmic de la televisió a Catalunya i Espanya ; 4,4, L'oferta televisiva actual a Catalunya ; 4.5. Evolució recent del panorama televisiu a Catalunya ; 4.6. Evolució recent de l'oferta d 'àmbit espanyol ; 4.7. Panorama de les noves modalitats de televisió ; 4.8. L’audiència de la televisió a Catalunya ; 4.9. El panorama lingüístic -- 5. Indústria editorial: 5.1. Perspectiva general ; 5.2. L'oferta editorial de Catalunya ; 5.3. La producció editorial a Catalunya i la participació a la indústria espanyola del llibre ; 5.4. El panorama lingüístic -- 6. Indústria fonogràfica: 6.1. Perspectiva general ; 6.2. L'oferta discogràfica de Catalunya ; 6.3. La producció i el consum discogràfic -- 7. Cinema i vídeo: 7.1. Perspectiva general ; 7.2. La producció cinematogràfica, la televisió i el sistema d'ajuts a Catalunya i Espanya ; 7.3. El consum cinematogràfica Catalunya ; 7.4. El vídeo, una sortida pe ral cinema
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Martí, Montserrat,
Término relacionador col.
9 (RLIN) 15892
Nombre de persona Saurina, Marta,
Término relacionador col.
9 (RLIN) 15893
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Centre d'Investigació de la Comunicació
9 (RLIN) 6654
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Informes
Designación numérica/secuencial del volumen 11
9 (RLIN) 15873
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   C21 Cor 95 1900031772 11/09/2015 2 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha