Entertainment industry economics : (Registro nro. 39768)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02323nam a2200241 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000002064
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160520080609.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626r1995 xxu|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 0521470706
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0002-06460
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Vogel, Harold L.
9 (RLIN) 621
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Entertainment industry economics :
Resto del título a guide for financial analysis /
Mención de responsabilidad etc. Harold L. Vogel
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 3rd ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Cambridge, USA :
Nombre del editor distribuidor etc. Cambridge University Press,
Fecha de publicación distribución etc. 1994
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xviii, 446 p.
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Each year Americans spend at least 100 billion hours and over 100 billion on legal forms of entertainment. In this newly revised book, Harold Vogel examines the business economics of the major entertainment enterprises: movies and television programming, music, broadcasting, cable television, casino gambling and wagering, sports, performing arts, theme parks, and toys. This version differs significantly from its predecessors through its more globalized perspective: new dimensions of the international broadcasting, cable, film, and music industries have been added. The result is a comprehensive, up-to-date reference guide to the economics, financing, production, and marketing of entertainment in the United States and overseas. Investors, executives, lawyers, arts administrators, accountants, M.B.A.s, journalists and general readers will find that the book provides a strong foundation for understanding how entertainment industries operate. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Preface -- Part I. Introduction: 1. Economic perspectives -- Part II. Media-Dependent Entertainment: 2. Movie macroeconomics ; 3. Making and marketing movies ; 4. Financial accounting in movies and television ; 5. The music business ; 6. Broadcasting ; 7. Cable ; 8. Toys and games -- Part III. Live Entertainment: 9. Gaming and wagering ; 10. Sports ; 11. Performing arts and culture ; 12. Amusement/theme parks -- Part IV. Roundup: 13. Epilogue -- Notes -- Appendix A. Sources of information -- Appendix B. Major games of chance -- Appendix C. Supplementary data -- Glossary -- References -- Index.
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 01266 1900010720 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

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