Mitjans de comunicació local a Barcelona (Record no. 39883)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02727nam a2200217 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000002110
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081805.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1993 spc|||||| o0|| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Mitjans de comunicació local a Barcelona
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Ajuntament de Barcelona. Area de Cultura :
-- Inits,
Fecha de publicación, distribución, etc. 1993
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 75 p.;
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Document no editat comercialment
Nota general Estudi realitzat per Inits per encàrrec de l'Area de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona
520 ## - RESUMEN
Resumen En l'estudi que es presenta a continuació es fa una anàlisi dels mitjans de comunicació local a la ciutat de Barcelona, entenent per aquests mitjans aquelles experiències comunicacionals que no estan inserides en el mercat comercial de comunicació de masses i que responen a plantejaments de col·lectius reduïts i emmarcats en mares territorials més petits que la ciutat. <br/>A l'estudi que segueix, no es pretén exclusivament descriure la realitat existent, sinó plantejar, alhora, un conjunt d'elements de reflexió que permetin articular un sistema complex de xarxes de comunicació local a la ciutat de Barcelona, i a partir d'aquí, facilitar criteris per tal de possibilitar l'adopció de polítiques públiques respecte del sector. És, per aquesta raó, que l'estudi s'ha plantejat com una anàlisi bàsicament qualitativa, defugint per tant els excessius tractaments estadístics. <br/>En la definició del sector a analitzar s'ha optat, d'acord amb l’Àrea de Cultura de l'Ajuntament, per aquells mitjans de comunicació que tenen una certa solidesa relacional amb el medi al que s'adrecen (dedicació continuada de persones, aparició constant periòdica o diària, etc.) defugint d'altres tipus de mitjans comunicacionals. L’anàlisi es farà bàsicament sobre tres mitjans, revistes, ràdios i televisions, d'àmbit de cobertura inferior al municipi de Barcelona. (Font: Introducció)
595 ## - SUMARIO
Sumario Presentació -- Índex -- 1. Introducció -- 2. Objectius de l'estudi -- 3. Metodologia -- 4. La identificació del sector -- 5. Consideracions generals sobre els mitjans de comunicació local a Barcelona -- 6. Els mitjans de comunicació local a Barcelona: 6.1. Les publicacions locals a Barcelona ; 6.2. Les ràdios locals a Barcelona ; 6.3. Les televisions locals a Barcelona -- 7. Anàlisi dels mitjans de comunicació local: 7.1. Organització ; 7.2. El procés de producció -- 8. El finançament -- 9. Relacions amb l'administració -- 10. Algunes experiències significatives -- 11. Tema de debat -- 12. Propostes -- Annexos
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada INITS (Barcelona)
9 (RLIN) 2154
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Barcelona.
Unidad subordinada Àrea de Cultura
9 (RLIN) 234
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Book
Holdings
Koha biblionumber Fecha de adquisición Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
39883 39883                          
  11/09/2015       Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC   CD21 Mit 93 1900031835 11/09/2015 1 11/09/2015 Book

Powered by Koha