MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02727nam a2200217 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000002110 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620081805.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1993 spc|||||| o0|| ||cat|d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Mitjans de comunicació local a Barcelona |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Ajuntament de Barcelona. Area de Cultura : |
-- |
Inits, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1993 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
75 p.; |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Document no editat comercialment |
|
Nota general |
Estudi realitzat per Inits per encàrrec de l'Area de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona |
520 ## - RESUMEN |
Resumen |
En l'estudi que es presenta a continuació es fa una anàlisi dels mitjans de comunicació local a la ciutat de Barcelona, entenent per aquests mitjans aquelles experiències comunicacionals que no estan inserides en el mercat comercial de comunicació de masses i que responen a plantejaments de col·lectius reduïts i emmarcats en mares territorials més petits que la ciutat. <br/>A l'estudi que segueix, no es pretén exclusivament descriure la realitat existent, sinó plantejar, alhora, un conjunt d'elements de reflexió que permetin articular un sistema complex de xarxes de comunicació local a la ciutat de Barcelona, i a partir d'aquí, facilitar criteris per tal de possibilitar l'adopció de polítiques públiques respecte del sector. És, per aquesta raó, que l'estudi s'ha plantejat com una anàlisi bàsicament qualitativa, defugint per tant els excessius tractaments estadístics. <br/>En la definició del sector a analitzar s'ha optat, d'acord amb l’Àrea de Cultura de l'Ajuntament, per aquells mitjans de comunicació que tenen una certa solidesa relacional amb el medi al que s'adrecen (dedicació continuada de persones, aparició constant periòdica o diària, etc.) defugint d'altres tipus de mitjans comunicacionals. L’anàlisi es farà bàsicament sobre tres mitjans, revistes, ràdios i televisions, d'àmbit de cobertura inferior al municipi de Barcelona. (Font: Introducció) |
595 ## - SUMARIO |
Sumario |
Presentació -- Índex -- 1. Introducció -- 2. Objectius de l'estudi -- 3. Metodologia -- 4. La identificació del sector -- 5. Consideracions generals sobre els mitjans de comunicació local a Barcelona -- 6. Els mitjans de comunicació local a Barcelona: 6.1. Les publicacions locals a Barcelona ; 6.2. Les ràdios locals a Barcelona ; 6.3. Les televisions locals a Barcelona -- 7. Anàlisi dels mitjans de comunicació local: 7.1. Organització ; 7.2. El procés de producció -- 8. El finançament -- 9. Relacions amb l'administració -- 10. Algunes experiències significatives -- 11. Tema de debat -- 12. Propostes -- Annexos |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
INITS (Barcelona) |
9 (RLIN) |
2154 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Barcelona. |
Unidad subordinada |
Àrea de Cultura |
9 (RLIN) |
234 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Book |