Els Drets humans : (Registro nro. 40624)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03641nam a2200241 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000002622
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20181018121820.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1988 spc|||||| o0|| ||cat|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 8439310765
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 04 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Els Drets humans :
Parte restante del título els textos bàsics /
Mención de responsabilidad, etc. [Autors del llibre: Carles Duarte i Montserrat i Joan Ramon Solé i Durany]
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament :
-- Fundació Catalunya,
Fecha de publicación, distribución, etc. 1988
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 146 p.
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN L'ensenyament constitueix un dels dominis que incideixen clarament en la conformació d'un món cada cap més pròxima l'assoliment dels principis de la Declaració Universal de Drets Humans. El seu preàmbul inclou una referència explicita a la responsabilitat de l'ensenyament en la promoció dels drets humans quan diu que la Declaració s'estableix “amb el fi que cada persona i cada institució, inspirant-se constantment en aquesta Declaració, promoguin, mitjançant l'ensenyament i l'educació, el respecte a aquests drets i llibertats”<br/><br/>En aquest sentit s'ha considerat convenient d'editar el present llibre, que inclou una introducció a la història i a la situació dels drets humans, una exemplificació de possibles propostes didàctiques per al treball sobre els drets humans a classe, i també els textos bàsics fonamentals. Pels que fa als textos seleccionats, s’hi han incorporat els grans textos internacionals. (Font: Introducció)
595 ## - Sumario
Sumario Presentació -- Introducció -- 1. Introducció històrica: 1.1 . Els drets humans abans de la Declaració Universal de Drets Humans ; 1.2. De la Declaració Universal de Drets Humans fins avui -- 2. Els textos bàsics: 2.1. Tipus de documents ; 2.2. Els procediments de protecció i de garantia dels drets humans -- 3. Propostes didàctiques sobre ensenyament dels Drets Humans: 3.1. Qüestions prèvies: 3.1.1. Drets Humans i Declaració Universal ; 3.1.2. Formulació i definició dels drets humans ; 3.1.3. La triple consideració de la Declaració Universal de Drets Humans ; 3.2. Coneixements i actituds en l'ensenyament dels drets humans ; 3.3. Propostes didàctiques: 3.3.1. Lectura de la Declaració Universal de Drets Humans ; 3.3.2. Treball sobre un article ; 3.3.3. Treball sobre un concepte clau: lo no discriminació ; 3.3.4. Possibles conflictes entre drets -- Declaració Universal de Drets Humans (ONU, 10 de desembre de 1948 (Pacte Internacional de Drets Econòmics, Socials i Culturals (ONU, 16 de desembre de 1966) -- Pacte Internacional de Drets Civils i Polítics (ONU, 16 de desembre de 1966) -- Conveni per a la protecció dels drets humans i les llibertats (Consell d’Europa, 4 de novembre de 1950) -- Carta Social Europea (Consell d'Europa, 18 d'octubre de 1961) -- Declaració Universal dels Drets de l'Infant (ONU, 20 de novembre de 1959) -- Convenció relativa a la lluita contra la discriminació en el domini de l'educació (UNESCO, 14 de desembre de 1960) -- Recomanació sobre l'educació per a la comprensió, la cooperació i la pau internacionals i l'educació relativa als drets humans i les llibertats fonamentals (UNESCO, 19 de novembre de 1974) -- Recomanació R(85)7 del Comitè de Ministres del Consell d'Europa als Estats Membres sobre l’ensenyament i l’aprenentatge dels drets humans a l'escola (Consell d’Europa, 14 de maig de 1985)
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Duarte i Montserrat, Carles
9 (RLIN) 712
Nombre de persona Solé i Durany, Joan Ramon
9 (RLIN) 8781
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Fundació Catalunya
9 (RLIN) 8782
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Catalunya.
Unidad subordinada Departament d'Ensenyament
9 (RLIN) 539
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado Restricciones de uso No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015 C   S 03249 1900037046 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha