Estratègies dinamitzadores de la demanda musical a Barcelona / (Registro nro. 40825)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03244nam a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000002940
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081817.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1987 spc|||||| 0|| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Estratègies dinamitzadores de la demanda musical a Barcelona /
Mención de responsabilidad, etc. [Lluís Bonet, Francesc Freixa, Gemma Sendra]
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Centre d'Estudis de Planificació (CEP),
Fecha de publicación, distribución, etc. 1987
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 81 f.;
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Document no editat comercialment
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Una proposta d’estratègies dinamitzadores de la demanda musical requereix necessàriament fer una anàlisi profunda i comparativa sobre la demanda i l'oferta musical actual a Barcelona. Conèixer les característiques generals de la demanda, els seus hàbits i el seu comportament i, d'altra banda, analitzar l'extensió i distribució de l'oferta, la seva incidència sobre la pròpia demanda i els mecanismes d'informació i expansió, poden oferir una visió prèvia i clarificadora de la situació actual de la música de tradició clàssica a casa nostra.<br/>A partir d'aquesta informació bàsica, es proposen un conjunt d’estratègies i actuacions que ajudin a ampliar i dinamitzar la demanda musical. Estratègies dirigides a millorar i adequar l'oferta: la distribució temporal dels concerts, els sistemes de difusió, informació i publicitat. Intentant flexibilitzar el mercat i trencar les opacitats existents actualment en aquest camp. I estratègies d'ampliació i consolidant de la demanda, fomentant el procés formatiu en els diferents camps de l'ensenyament i endegant una campanya de sensibilització, dirigida al públic en general, però sobretot a aquells sectors de la societat pels qui la música clàssica és, encara avui, una diversió ocasional. <br/>Totes aquestes estratègies han de convergir en una política global i innovadora, que serveixi de ressort per les diferents i múltiples iniciatives, i coordini les manifestacions que tenen lloc simultàniament a la ciutat. Una política al servei de la creació, que promogui l’activitat musical i faciliti els mecanismes d’informació necessaris, a fi de convertir la música en un espectacle volgut i habitual per tots els ciutadans. Finalment, aquesta política musical s’ha de concretar en una millora dels serveis i de les infraestructures existents actualment. (Font: Presentació)
595 ## - Sumario
Sumario 1. Presentació -- 2. Característiques i preferències de la demanda musical: 2.1. La resposta del públic a les manifestacions musicals de la ciutat ; 2.2. Aproximació a les característiques de la demanda -- 3. Incidència de l'oferta sobre la demanda musical: 3.1. Característiques generals de l'oferta musical ; 3.2. La infraestructura de locals a Barcelona ; 3.3. La política de preus i abonaments ; 3.4 . La relació entre oferta i demanda musical -- 4. Estratègies i reflexions finals: 4.1. Estratègies de consolidació i ampliació de la demanda musical ; 4.2. Estratègies de flexibilització i transparència del mercat -- 5. Bibliografia
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Sendra, Gemma
9 (RLIN) 653
Nombre de persona Bonet, Lluís
9 (RLIN) 330
Nombre de persona Freixa, Francesc
9 (RLIN) 9039
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Centre d'Estudis de Planificació
9 (RLIN) 308
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fecha de adquisición Numeración / Cronología Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015 N/PRATS   EM22 Est 87 1900149783 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha