Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03244nam a2200229 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000002940 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620081817.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1987 spc|||||| 0|| ||cat|d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Estratègies dinamitzadores de la demanda musical a Barcelona / |
Mención de responsabilidad, etc. |
[Lluís Bonet, Francesc Freixa, Gemma Sendra] |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Centre d'Estudis de Planificació (CEP), |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1987 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
81 f.; |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Document no editat comercialment |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
Una proposta d’estratègies dinamitzadores de la demanda musical requereix necessàriament fer una anàlisi profunda i comparativa sobre la demanda i l'oferta musical actual a Barcelona. Conèixer les característiques generals de la demanda, els seus hàbits i el seu comportament i, d'altra banda, analitzar l'extensió i distribució de l'oferta, la seva incidència sobre la pròpia demanda i els mecanismes d'informació i expansió, poden oferir una visió prèvia i clarificadora de la situació actual de la música de tradició clàssica a casa nostra.<br/>A partir d'aquesta informació bàsica, es proposen un conjunt d’estratègies i actuacions que ajudin a ampliar i dinamitzar la demanda musical. Estratègies dirigides a millorar i adequar l'oferta: la distribució temporal dels concerts, els sistemes de difusió, informació i publicitat. Intentant flexibilitzar el mercat i trencar les opacitats existents actualment en aquest camp. I estratègies d'ampliació i consolidant de la demanda, fomentant el procés formatiu en els diferents camps de l'ensenyament i endegant una campanya de sensibilització, dirigida al públic en general, però sobretot a aquells sectors de la societat pels qui la música clàssica és, encara avui, una diversió ocasional. <br/>Totes aquestes estratègies han de convergir en una política global i innovadora, que serveixi de ressort per les diferents i múltiples iniciatives, i coordini les manifestacions que tenen lloc simultàniament a la ciutat. Una política al servei de la creació, que promogui l’activitat musical i faciliti els mecanismes d’informació necessaris, a fi de convertir la música en un espectacle volgut i habitual per tots els ciutadans. Finalment, aquesta política musical s’ha de concretar en una millora dels serveis i de les infraestructures existents actualment. (Font: Presentació) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
1. Presentació -- 2. Característiques i preferències de la demanda musical: 2.1. La resposta del públic a les manifestacions musicals de la ciutat ; 2.2. Aproximació a les característiques de la demanda -- 3. Incidència de l'oferta sobre la demanda musical: 3.1. Característiques generals de l'oferta musical ; 3.2. La infraestructura de locals a Barcelona ; 3.3. La política de preus i abonaments ; 3.4 . La relació entre oferta i demanda musical -- 4. Estratègies i reflexions finals: 4.1. Estratègies de consolidació i ampliació de la demanda musical ; 4.2. Estratègies de flexibilització i transparència del mercat -- 5. Bibliografia |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Sendra, Gemma |
9 (RLIN) |
653 |
|
Nombre de persona |
Bonet, Lluís |
9 (RLIN) |
330 |
|
Nombre de persona |
Freixa, Francesc |
9 (RLIN) |
9039 |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Centre d'Estudis de Planificació |
9 (RLIN) |
308 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |