Information and advice about benefits / (Registro nro. 41020)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 01873nam a2200217 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000003699
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081818.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1994 xxk|||||| 1|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 0853746222
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Kempson, Elaine
9 (RLIN) 9305
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Information and advice about benefits /
Mención de responsabilidad, etc. Elaine Kempson and Alex Bryson
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. London :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Policy Studies Institute,
Fecha de publicación, distribución, etc. cop. 1994
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 122 p.;
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN The Benefits Agency was created in 1989 to improve the administrative efficiency of the benefits system and the quality of service provided to claimants and potential claimants of social security benefits. <br/>A central aim of the Agency is the provision of "improved advice and information for the public". This report, based on an extensive review of research findings and a detailed study of the activities of one local office in southern England, assesses how the Agency's local offices undertake that role, and their relationships with other information and advice agencies, such as citizens advice bureaux. <br/>The report finds that, despite some recent improvements, the information and advice role of local offices has not been defined clearly; nor is it clear what support they should be giving to the other information and advice agencies which between them, deal with 3-4 million social security enquiries each year. (Font: Autor)
595 ## - Sumario
Sumario Introduction -- Information needs and information seeking -- Printed information -- The information role of local benefits offices -- Advice centres -- Relationships between local offices and advice centres -- Developing the information role of the benefits agency -- And its local offices -- A case study -- The research review
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Bryson, Alex
9 (RLIN) 9306
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Policy Studies Institute (Londres)
9 (RLIN) 3347
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   CD Kem 94 1900012016 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha