Include : (Registro nro. 42722)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02426nam a2200193 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | vtls000006788 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
Campo de control | 20180710095305.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
Campo de control de longitud fija | 130626s2000 spc|||||| 0|| ||eng|d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN | |
Agencia de catalogación original | ES-BaOER |
Idioma de catalogación | cat |
Agencia que realiza la transcripción | ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Include : |
Parte restante del título | the cultural manager as key agent for local development / |
Mención de responsabilidad, etc. | Interarts ; with the contribution by: European Commission Directorate-General XXII Education Training and Youth |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) | |
Lugar de publicación, distribución, etc. | Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. | Fundació Interarts, |
Fecha de publicación, distribución, etc. | 2000 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 78 p. |
520 ## - Resumen | |
NOTA DE RESUMEN | The contents of this publication are results from the action-research program INCLUDE carried out in 1998-99 and 1999-2000. The INCLUDE Project was designed by the Interarts Foundation in the framework of the Leonardo Da Vinci Programme (Formerly DG XXI: Education and Youth), financed by the European Commission.<br/><br/>The main objectives of the INCLUDE project have been to analyse and evaluate cultural policies, projects, programmes and methodologies concerning employment creation within the cultural sector in order to propose a curriculum design for cultural managers as local development agents. <br/><br/>One of the main objectives of the INCLUDE Project was to provide a curriculum design built specifically for the cultural management training in order to recognize the role of the Cultural Manager as key agent for local development. The curriculum design introduced in this edition is one of the first of its kind and has been already successfully implemented in same training initiatives. (Font: Introducció) |
595 ## - Sumario | |
Sumario | 1. Introduction -- 2. Concluding include -- 3. Linking cultural management to local development : the role of trans-national cultural networks / lsabelle Schwarz -- 4. Cultural projects and programmes as sources of local development. Training needs : practical cases: the case of Portugal / Maria Calado -- The case of Finland / lsmo Poma -- 5. Include project : Culture and employment / Marcel Gés -- 6. "Include" curriculum design notes / Eduard Delgado -- 7. Fundació Interarts / Interarts Foundation. An Observatory for Cultural Research and Co-operation -- 8. Project co-ordination and participated experts -- 9. Participating training centres |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO | |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada | Interarts, Observatorio Europeo de Políticas Culturales Urbanas y Regionales |
9 (RLIN) | 928 |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada | Comissió Europea. Directorate-General XXII. Direcció General d'Educació i Joventut |
9 (RLIN) | 17012 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA | |
Koha tipo de item | Libro |
Suprimido | Perdido | Estropeado | Restricciones de uso | No se presta | Koha Colección | Localización (Biblioteca) | Sublocalización o Colección (subbiblioteca) | Localización en estanterías | Fecha de adquisición | Fuente de adquisición | Koha préstamos (veces que ha sido prestado) | Koha signatura completa | Código de barras | Koha Fecha de último uso | Número de ejemplar | Precio efectivo desde | Koha tipo de item |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Disponible | Disponible | General | Centre d' Informació i Documentació del CERC | Centre d' Informació i Documentació del CERC | Sala | 11/09/2015 | C | S 03012 | 1900076225 | 11/09/2015 | 1 | 11/09/2015 | Libro |