Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
05007nam a2200253 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000007543 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20221117094643.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2003 spc|||||| o0|| ||cat|d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0007-54360 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Aproximació a l'anàlisi quantitativa i qualitativa del mercat de les arts escèniques a la ciutat de Barcelona / |
Mención de responsabilidad etc. |
Estudi realitzat per Borakasi S.A. sota la direcció d'Albert Serra |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Institut de Cultura de Barcelona, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2003 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
2 vol. (103, 30 p.); |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
El Pla Estratègic "Accent de Cultura" impulsat per l’Institut de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona incloïa entre les seves propostes el desenvolupament del projecte "Cap Butaca Buida" orientat a consolidar i ampliar els públics de les arts escèniques de Barcelona. <br/>El present informe forma part d'aquest projecte i el seu objectiu és el d'aportar un "estat de la qüestió" del mercat de les arts escèniques de Barcelona i del sistema d’informació del que es disposa per al seu coneixement Aquesta tasca constitueix el pas previ necessari per poder abordar una segona fita, orientada a l'acció, en l'àmbit del projecte "Cap Butaca Buida": l’estructuració d'un pla, d'acció sectorial de les arts escèniques, basat en la cooperació públic-privada, que es pugui constituir en un instrument estable de coneixement i acció per a l'ampliació contínua del mercat i dels públics de les arts escèniques de Barcelona, amb especial orientació al teatre i a la dansa. <br/>Aquest treball conté una primera anàlisi d'aquest mercat en la que s'ha abordat el coneixement dels següents temes: <br/>1. Aproximació al context general de l'oferta i consum de béns i serveis culturals; <br/>2. Descripció i anàlisi de la infraestructura del sector de les arts escèniques a Barcelona; <br/>3. Descripció i anàlisi de l'oferta d'arts escèniques; <br/>4. Descripció i anàlisi del consum d'arts escèniques; <br/>5. Avaluació de la dimensió econòmica; <br/>6. Perfil dels públics; <br/>7. Anàlisi de l'opinió i l'actitud dels barcelonins davant l'oferta d'arts escèniques de la ciutat.<br/>De l'anàlisi d'aquests temes s'han obtingut i proposat unes primeres conclusions que s'han articulat en tres àmbits diferenciats: <br/>1. Avaluació del sistema d’informació disponible sobre el mercat de les arts escèniques; <br/>2. Avaluació deia situació del mercat en termes d'estat de situació i dinàmiques bàsiques de l'oferta i del consum; <br/>3. Aproximació a l'anàlisi del marc conceptual de referència des del que operen els agents implicats en aquest mercat. (Font: Resum) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
<br/>Volum 1. <br/>Aproximació a l'anàlisi quantitativa i qualitativa del mercat de les arts escèniques a la ciutat de Barcelona: <br/>Presentació -- 1. Context general: 1.1. Pautes de lleure de la població catalana ; 1.2. El perfil dels consumidors d'arts escèniques a Catalunya ; 1.3. La competència sectorial -- 2. Anàlisi de la infrastructura: 2.1. Introducció metodològica ; 2.2. Els espais dedicats a les arts escèniques ; 2.3. La ubicació dels espais ; 2.4. L'aforament -- 3. Anàlisi de l'oferta: 3.1. Algunes consideracions metodològiques ; 3.2. Els espectacles ; 3.3. La durada en cartellera ; 3.4. L'oferta d'espectacles gratuïts ; 3.5. Els llibrets teatrals ; 3.6. La llengua ; 3.7. El gènere ; 3.8. Síntesi de l'oferta -- 4. Anàlisi del consum: 4.1. Volum total d'espectadors ; 4.2. Composició del públic ; 4.3. Índex d'ocupació ; 4.4. La temporalitat -- 5. La dimensió econòmica: 5.1. La recaptació ; 5.2. El preu de les entrades ; 5.3. Amortització ; 5.4. Síntesi de la dimensió econòmica -- 6. Perfil dels consumidors i anàlisi de la demanda potencial : enquesta Òmnibus: 6.1. Les preferències de lleure ; 6.2 .. Consumidors de teatre ; 6.3. Consumidors de dansa -- 7. L'opinió dels barcelonins davant les arts escèniques : els focus group: 7.1. Fitxa tècnica ; 7.2. Factors que propicien el consum de teatre ; 7.3. Factors que actuen de barrera ; 7.4. Els no consumidors ; 7.5. Alguns elements comuns ; 7.6. Els joves ; 7.7. La dansa ; 7.8. Les demandes ; 7.9. Buidat exhaustiu de les reunions -- 8. Conclusions i línies de treball: 8.1. El sistema de coneixement i informació ; 8.2. La dinàmica del mercat ; 8.3. El marc conceptual de referència del· sector ; 8.4. Línies de treball <br/><br/>Volum 2. <br/>Annexos: <br/>A. Festival Grec -- B. Resultats de l'Enquesta de consum i pràctiques culturals 2001 -- D. Resultats de l'Enquesta Òmnibus de setembre de 2002 -- C. Síntesi de la situació dels espais escènics de Barcelona. 1994 a 2002. |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Serra, Albert, |
Término indicativo de función |
dir. |
9 (RLIN) |
12624 |
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Institut de Cultura (Barcelona) |
9 (RLIN) |
990 |
|
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Borakasi |
9 (RLIN) |
12625 |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Libro |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |