Rethinking learning : (Registro nro. 44656)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02578nam a2200193 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009940
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160711074849.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2009 xxk|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9780956194305
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Rethinking learning :
Parte restante del título museums and young people : a collection of essays
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Edinburgh :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Museumsetc,
Fecha de publicación, distribución, etc. cop. 2009
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 237 p.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Al llom: 1
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Repensar l’aprenentatge del públic més jove és el punt en comú d'aquests dotze estudis de cas escrits per les mateixes persones que els han elaborat i executat, professionals d'alt nivell vinculats a l'àmbit acadèmic dels EUA, d'Europa i d’Àfrica. Alison Lightbown del Geffrye Museum (Londres), Daniel Gerguson del Historic Royal Palaces (Londres), Joanne Bartholomew del Thackray Museum (Leeds), Ellen Rosenthal del Museu d'Indiana, Emilie Rolland del Historic Royal Palaces (Londres), Evelien vanden Berghe de l'Hospitaalmuseum (Brugge), Frazer Swift, també del Museu de Londres, Mick Anderson (Croydon), Philippa Wood del Royal Albert Memorial Museum (Exeter), Tom Downey del Children's Museum (Denver) i Christian Carr del Sweet Briar Museum (Virginia). A partir de les seves experiències, les més destacades, interessants i amb millors resultats ens apropen als diferents serveis pedagògics d’aquestes institucions. Les propostes triades són les més imaginatives i les que han generat millors indicadors i han estat executades per aquestes unitats amb la voluntat que la visita dels infants i joves tingui un efecte transformador, per a ells, i pel propi museu. Un llibre imprescindible per aquells i aquelles que us voleu replantejar el vostre treball directe o indirectament amb aquest públic més jove. (Font: el Centre)
595 ## - Sumario
Sumario Life zone! / Joanne Bartholomew -- Childish thoughts in museum education / Alison Lightbown -- The history detectives: a new approach for a new curriculum / Daniel Ferguson -- Serving children when parents come along / Ellen M. Rosenthal -- Building an education programme around conservation / Emilie Rolland -- Students and furniture / Evelien Vanden Berghe -- A special service / Frazer Swift -- Make it memorable, exciting and fun / Lynn Forrest -- Using stories to enhance historical understanding / Mick Anderson -- All fired up! Learning with early years children / Philippa Wood -- Family business / Tom Downey -- Young audiences for old collections / Christian Carr -- Abouth the authors -- References -- Index -- Colophon
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 00380 1900134581 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha