Rethinking learning : (Registro nro. 44656)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02578nam a2200193 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | vtls000009940 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
Campo de control | 20160711074849.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
Campo de control de longitud fija | 130626s2009 xxk|||||| 0|| ||eng|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) | |
ISBN | 9780956194305 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN | |
Agencia de catalogación original | ES-BaOER |
Idioma de catalogación | cat |
Agencia que realiza la transcripción | ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Rethinking learning : |
Parte restante del título | museums and young people : a collection of essays |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) | |
Lugar de publicación, distribución, etc. | Edinburgh : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. | Museumsetc, |
Fecha de publicación, distribución, etc. | cop. 2009 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 237 p. |
500 ## - NOTA GENERAL | |
Nota general | Al llom: 1 |
520 ## - Resumen | |
NOTA DE RESUMEN | Repensar l’aprenentatge del públic més jove és el punt en comú d'aquests dotze estudis de cas escrits per les mateixes persones que els han elaborat i executat, professionals d'alt nivell vinculats a l'àmbit acadèmic dels EUA, d'Europa i d’Àfrica. Alison Lightbown del Geffrye Museum (Londres), Daniel Gerguson del Historic Royal Palaces (Londres), Joanne Bartholomew del Thackray Museum (Leeds), Ellen Rosenthal del Museu d'Indiana, Emilie Rolland del Historic Royal Palaces (Londres), Evelien vanden Berghe de l'Hospitaalmuseum (Brugge), Frazer Swift, també del Museu de Londres, Mick Anderson (Croydon), Philippa Wood del Royal Albert Memorial Museum (Exeter), Tom Downey del Children's Museum (Denver) i Christian Carr del Sweet Briar Museum (Virginia). A partir de les seves experiències, les més destacades, interessants i amb millors resultats ens apropen als diferents serveis pedagògics d’aquestes institucions. Les propostes triades són les més imaginatives i les que han generat millors indicadors i han estat executades per aquestes unitats amb la voluntat que la visita dels infants i joves tingui un efecte transformador, per a ells, i pel propi museu. Un llibre imprescindible per aquells i aquelles que us voleu replantejar el vostre treball directe o indirectament amb aquest públic més jove. (Font: el Centre) |
595 ## - Sumario | |
Sumario | Life zone! / Joanne Bartholomew -- Childish thoughts in museum education / Alison Lightbown -- The history detectives: a new approach for a new curriculum / Daniel Ferguson -- Serving children when parents come along / Ellen M. Rosenthal -- Building an education programme around conservation / Emilie Rolland -- Students and furniture / Evelien Vanden Berghe -- A special service / Frazer Swift -- Make it memorable, exciting and fun / Lynn Forrest -- Using stories to enhance historical understanding / Mick Anderson -- All fired up! Learning with early years children / Philippa Wood -- Family business / Tom Downey -- Young audiences for old collections / Christian Carr -- Abouth the authors -- References -- Index -- Colophon |
942 ## - ELEMENTOS KOHA | |
Koha tipo de item | Libro |
Suprimido | Perdido | Estropeado | No se presta | Koha Colección | Localización (Biblioteca) | Sublocalización o Colección (subbiblioteca) | Localización en estanterías | Fecha de adquisición | Koha préstamos (veces que ha sido prestado) | Koha signatura completa | Código de barras | Koha Fecha de último uso | Número de ejemplar | Precio efectivo desde | Koha tipo de item |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Disponible | General | Centre d' Informació i Documentació del CERC | Centre d' Informació i Documentació del CERC | Sala | 11/09/2015 | S 00380 | 1900134581 | 11/09/2015 | 1 | 11/09/2015 | Libro |