Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
04037nam a2200289 a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620110602.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
170404s2007 spc|||||||||| 0|| ||cat d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
9788449025037 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Miquel de Moragas i Spà, Isabel Fernàndez Alonso, José Joaquín Blasco Gil, Josep Àngel Guimerà i Orts, Joan M. Corbella Cordomí, Marta Civil i Serra, Oriol Gibert i Fortuny (editors) ; Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1a ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Bellaterra : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Edicions UAB |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2007 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
347 p. |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
Aquesta és la quarta edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya, projecte de caràcter biennal de l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), dedicat a descriure i analitzar els diversos sectors de la comunicació a Catalunya.<br/>L'objectiu principal de l'Informe, que segueix una línia força estesa a Europa, és oferir una visió global i sintètica del camp de la comunicació durant el període estudiat, destacant-ne els aspectes i tendències més rellevants, amb la finalitat d'esdevenir una eina de suport a la recerca, als acadèmics, als professionals i a les polítiques de comunicació del nostre país. (Font: Editor) |
530 ## - NOTA DE FORMATOS FÍSICOS ADICCIONALES DISPONIBLES |
Nota del formato físico adicional disponible |
També disponible còpia digitalitzada (.pdf) al web |
URL |
<a href="http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=11">http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=11</a> |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Presentació / Miquel de Moragas i Spà -- Introducció / Miquel de Moragas i Spà, Josep Àngel Guimerà i Orts -- Part I. La situació dels mitjans: 1. La premsa / Josep Lluís Gómez Mompart, David Vidal Castell ; 2. La ràdio / Josep M. Martí ; 3. La televisió / Emili Prado, Matilde Delgado, Núria García, Gemma Larrègola ; 4. La publicitat / Laura Bergés, Marta Sabater ; 5. El sector cinematogràfic / Esteve Riambau ; 6. Grups de comunició / Daniel E. Jones ; 7. Indústries culturals d'edició discontínua: editorail, fonogràfica, videogràfica, multimèdia / Xavier Cubeles ; 8. Internet / Mercè Díez, David Domingo ; 9. Les telecomunicacion / Pere Vila i Fumàs, Mònica Garcia Massagué, Roger Vila González ; 10. La comunicació local: Observatori de la comunicació local / J. Vicenç Rabadan, Montse Bonet, Josep Àngel Guimerà i Orts, David Domingo ; 11. Les polítiques de comunicació / Miguel de Moragas i Spà, Isabel Fernández Alonso ; 12. La llengua / Bernat López -- Part 2. Prospectiva en comunicació: 13. Reptes de futur per al sistema comunicatiu català / Joan M. Corbella Cordomí ; 14. Catalunya davant el desplegament de la Convenció de la UNESCO sobre diversitat cultural / Martí Petit ; 15. De com la publicitat està mudant la pell / Joaquín Lorente ; 16. Les agències de notícies a Catalunya: sentit i transformacions / Albert Pérez Novell, Ignacio Muro Benayas ; 17. I després de la TDT, què? Els canvis que han de venir en la televisió / / Joan Majó ; 18. La mesura d'audiències a Catalunya: el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura / Salvador Cardús i Ros ; 19. La professió periodística. Canvis, necessitats i organització / Milagros Pérez Oliva ; 20. Producció periodística: tendències contemporànies / Maria Corominas Piulats ; 21. L'àgora digital / Jordi Pericot ; 22. Comunicació, periodisme i empresa / Jordi Garcia Tabernero -- Part III. Recerca i estudis: 23. La recerca i els estudis sobre comunicació a Catalunya. Estat de la qüestió (2005 i 2006) / Miquel de Moragas i Spà, Marta Civil i Serra, Núria Reguero i Jiménez, Ramon G. Sedó |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Moragas i Spà, Miquel de, |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
474 |
|
Nombre de persona |
Fernández Alonso, Isabel |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
2014 |
|
Nombre de persona |
Blasco Gil, José Àngel |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
16900 |
|
Nombre de persona |
Guimerà i Orts, Josep Àngel |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
3166 |
|
Nombre de persona |
Corbella, Joan M. |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
6935 |
|
Nombre de persona |
Civil i Serra, Marta |
Término relacionador |
ed. |
9 (RLIN) |
14888 |
|
Nombre de persona |
Gibert i Fortuny, Oriol |
Término relacionador |
ed |
9 (RLIN) |
14889 |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Universitat Autònoma de Barcelona. |
Unidad subordinada |
Institut de la Comunicació |
9 (RLIN) |
9022 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |