Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Miquel de Moragas i Spà, Isabel Fernàndez Alonso, José Joaquín Blasco Gil, Josep Àngel Guimerà i Orts, Joan M. Corbella Cordomí, Marta Civil i Serra, Oriol Gibert i Fortuny (editors) ; Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona

Moragas i Spà, Miquel de [ed.] | Fernández Alonso, Isabel [ed.] | Blasco Gil, José Àngel [ed.] | Guimerà i Orts, Josep Àngel [ed.] | Corbella, Joan M [ed.] | Civil i Serra, Marta [ed.] | Gibert i Fortuny, Oriol [ed] | Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació.
ISBN: 9788449025037.Edition: 1a ed.Publisher: Bellaterra : Edicions UAB 2007Description: 347 p.Summary: Aquesta és la quarta edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya, projecte de caràcter biennal de l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), dedicat a descriure i analitzar els diversos sectors de la comunicació a Catalunya. L'objectiu principal de l'Informe, que segueix una línia força estesa a Europa, és oferir una visió global i sintètica del camp de la comunicació durant el període estudiat, destacant-ne els aspectes i tendències més rellevants, amb la finalitat d'esdevenir una eina de suport a la recerca, als acadèmics, als professionals i a les polítiques de comunicació del nostre país. (Font: Editor)També disponible còpia digitalitzada (.pdf) al webhttp://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=11
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number URL Status Date due Barcode
e-Book CERC
Repositori digital
General E170013 Online Available
Book CERC
Sala
General S 01693 Online Available 1900091945

Aquesta és la quarta edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya, projecte de caràcter biennal de l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), dedicat a descriure i analitzar els diversos sectors de la comunicació a Catalunya.
L'objectiu principal de l'Informe, que segueix una línia força estesa a Europa, és oferir una visió global i sintètica del camp de la comunicació durant el període estudiat, destacant-ne els aspectes i tendències més rellevants, amb la finalitat d'esdevenir una eina de suport a la recerca, als acadèmics, als professionals i a les polítiques de comunicació del nostre país. (Font: Editor)

També disponible còpia digitalitzada (.pdf) al web http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=11

Presentació / Miquel de Moragas i Spà -- Introducció / Miquel de Moragas i Spà, Josep Àngel Guimerà i Orts -- Part I. La situació dels mitjans: 1. La premsa / Josep Lluís Gómez Mompart, David Vidal Castell ; 2. La ràdio / Josep M. Martí ; 3. La televisió / Emili Prado, Matilde Delgado, Núria García, Gemma Larrègola ; 4. La publicitat / Laura Bergés, Marta Sabater ; 5. El sector cinematogràfic / Esteve Riambau ; 6. Grups de comunició / Daniel E. Jones ; 7. Indústries culturals d'edició discontínua: editorail, fonogràfica, videogràfica, multimèdia / Xavier Cubeles ; 8. Internet / Mercè Díez, David Domingo ; 9. Les telecomunicacion / Pere Vila i Fumàs, Mònica Garcia Massagué, Roger Vila González ; 10. La comunicació local: Observatori de la comunicació local / J. Vicenç Rabadan, Montse Bonet, Josep Àngel Guimerà i Orts, David Domingo ; 11. Les polítiques de comunicació / Miguel de Moragas i Spà, Isabel Fernández Alonso ; 12. La llengua / Bernat López -- Part 2. Prospectiva en comunicació: 13. Reptes de futur per al sistema comunicatiu català / Joan M. Corbella Cordomí ; 14. Catalunya davant el desplegament de la Convenció de la UNESCO sobre diversitat cultural / Martí Petit ; 15. De com la publicitat està mudant la pell / Joaquín Lorente ; 16. Les agències de notícies a Catalunya: sentit i transformacions / Albert Pérez Novell, Ignacio Muro Benayas ; 17. I després de la TDT, què? Els canvis que han de venir en la televisió / / Joan Majó ; 18. La mesura d'audiències a Catalunya: el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura / Salvador Cardús i Ros ; 19. La professió periodística. Canvis, necessitats i organització / Milagros Pérez Oliva ; 20. Producció periodística: tendències contemporànies / Maria Corominas Piulats ; 21. L'àgora digital / Jordi Pericot ; 22. Comunicació, periodisme i empresa / Jordi Garcia Tabernero -- Part III. Recerca i estudis: 23. La recerca i els estudis sobre comunicació a Catalunya. Estat de la qüestió (2005 i 2006) / Miquel de Moragas i Spà, Marta Civil i Serra, Núria Reguero i Jiménez, Ramon G. Sedó

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY