Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 (Registro nro. 45652)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04503nam a2200301 a 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620110602.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr |||||||||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2015 spc|||||s o0|| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
Agencia que realiza la modificación ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014
Medio físico [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad, etc. Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia, Joan Sabaté i Salazar (editors) ; Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Generalitat de Catalunya,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2015
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 311 p. : digital, fitxer PDF (17,57 Mb)
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Lexikon. Informes ;
Número de volumen 4
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN L’Informe de la comunicació a Catalunya és un projecte de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) nascut l’any 2000 com a obra col·lectiva de periodicitat biennal. Amb aquest volum, que estudia el període 2013–2014, l’Informe arriba a la seva vuitena edició.<br/>L’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014 està estructurat en cinc apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya i aprofundeix en set àmbits transversals que ajuden a entendre la singularitat del sistema comunicatiu català (les polítiques de comunicació, l’entorn tecnològic, els grups de comunicació, la comunicació local, els sistemes de mesurament d'audiències, la inversió publicitària i la llengua als mitjans). La segona part estudia la situació dels mitjans i les indústries de la comunicació (la premsa; la ràdio; la televisió; internet, les xarxes socials i les noves pràctiques comunicatives; la indústria del cinema; les indústries culturals; i la indústria publicitària). La tercera part analitza, en format de monografia, els reptes de la comunicació empresarial i institucional. La quarta part se centra en els estudis universitaris i la recerca en comunicació duta a terme en el període estudiat, mentre que la cinquena i última part tanca l’obra amb un capítol de balanç i perspectives del bienni.<br/>L’objectiu principal de l’obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país. . (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Pròleg / Joan Manuel Tresserras -- Presentació / José Luis Terrón Blanco -- Part 1. Marc general de la comunicació a Catalunya: 1. Les polítiques de comunicació / Isabel Fernández Alonso, Marc Espín ; 2. L’entorn tecnològic / Miquel Vidal Villoria ; 3. Els grups de comunicació / Mercè Díez ; 4. La comunicació local en l’ecosistema comunicatiu català / Joan Vila i Triadú ; 5. Els sistemes de mesurament d’audiències / Joan Sabaté i Salazar ; 6. La inversió publicitària als mitjans de comunicació / Laura Bergés Saura, Núria Puig i Borràs ; 7. La llengua als mitjans / Carla González Collantes -- Part 2. La situació dels mitjans i indústries de la comunicació: 8. La premsa / Joan M. Corbella Cordomí ; 9. La ràdio / Carles Llorens Maluquer ; 10. La televisió / Reinald Besalú ; 11. Internet, xarxes socials i noves pràctiques comunicatives / Josep Lluís Micó, Pere Masip ; 12. La indústria del cinema / Juan José Caballero Molina ; 13. Les indústries culturals: editorial, fonogràfica i videojocs / Xavier Cubeles ; 14. La indústria de la publicitat / Núria Puig i Borràs, Laura Bergés Saura -- Part 3. Monogràfic: 15. De la comunicació empresarial i institucional a la comunicació corporativa: reptes de futur / Albert Sáez, Kathy Matilla, Joan Cuenca -- Part 4. Estudis i recerca: 16. Els estudis universitaris i la recerca en comunicació Marta Civil i Serra -- Part 5. Balanç 2013–2014 i perspectives: 17. L’estat de la qüestió: un respir de la crisi en la dècada de la perplexitat / Carme Ferré Pavia
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Civil i Serra, Marta
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 14888
Nombre de persona Corbella, Joan M.
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 6935
Nombre de persona Sabaté i Salazar, Joan
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 14893
Nombre de persona Ferré Pavia, Carme
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 14892
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Universitat Autònoma de Barcelona.
Unidad subordinada Institut de la Comunicació
9 (RLIN) 9022
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Col·lecció Lexikon. Informes ;
Designación numérica/secuencial del volumen 4
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Nota pública <a href="E-Doc">E-Doc</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E150171.pdf">http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E150171.pdf</a>
Nota pública <a href="E-Link">E-Link</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=15">http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=15</a>
Nota pública <a href="Interacció">Interacció</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="http://interaccio.diba.cat/CIDOC/blogs/2015/informe-comunicacio-catalunya-2013-2014">http://interaccio.diba.cat/CIDOC/blogs/2015/informe-comunicacio-catalunya-2013-2014</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Libro

No hay ítems disponibles.

Con tecnología Koha