Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
04061nam a2200265 a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20191113094759.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr ||||||||||| |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
140617s2008 spc|||||s o0|| ||cat|d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
110 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Barcelona (Província). |
Unidad subordinada |
Grup de Treball Creació de Nous Públics |
9 (RLIN) |
3237 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Creació de nous públics |
Medio físico |
[Recurs electrònic] / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura, [grup de treball] Creació de Nous Públics ; [redacció: Xavier Cubeles, BCF Consultors i Cristina Rodríguez] |
246 3# - FORMA VARIANTE DEL TÍTULO |
Título propiamente dicho/forma breve del título |
Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
CERC, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2008 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
57 p. : digital, fitxer PDF (610,38 Mb) |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
Aquest text és el resultat dels treballs realitzats pel Grup de treball “Creació de nous públics”, del Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura que promou l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona.<br/><br/>El contingut d’aquest document s’estructura en els següents apartats:<br/>- Resum: es presenta de forma sintètica una síntesi dels principals continguts de l’informe.<br/>- Coneixement de la situació: s’exposen certes dades clau relatives a les estadístiques d’hàbits i pràctiques culturals de la<br/>ciutadania de la província de Barcelona, de Catalunya i de la Unió Europea.<br/>- Qüestions clau per a l’anàlisi de la situació: l’economia, la sociologia, el marketing i la publicitat han analitzat en profunditat el fenomen del consum cultural. Com a resultat d’aquestes reflexions, s’han fet certes aportacions teòriques d’interès que ajuden a comprendre amb major profunditat les pautes de comportament del públic cultural, les quals es presenten de forma resumida.<br/>- Instruments i línies d’actuació: es presenten algunes de les pràctiques realitzades a altres països de cara a la generació de nous públics, que poden ser consultades en els annexos.<br/>- Finalment, es detallen les referències bibliogràfiques i documentals consultades. (Font: Presentació) |
530 ## - NOTA DE FORMATOS FÍSICOS ADICCIONALES DISPONIBLES |
Nota del formato físico adicional disponible |
Versió electrònica del mateix títol en paper |
595 ## - Sumario |
Sumario |
1. Presentació -- 2. Coneixement de la situació -- 3. Qüestions clau per a l'anàlisi de la situació La cultura: un bé d'experiència ; El capital de consum cultural ; La formació del capital de consum individual en cultura: l'aprenentatge d'unes habilitats ; La formació del capital de consum social en cultura: els efectes contagi en el mercat ; La sobreoferta de productes culturals i l'escassetat d'atenció ; El mercat i el sector públic: complementaris per a garantir un consum cultural socialment beneficiós ; Altres factors econòmics: la renda i el preu ; El consum cultural i la satisfacció de necessitats humanes ; La posició social de les persones com a factor determinant del consum cultural ; La variable generacional com a factor determinant del consum cultural ; El marketing cultural ; Elements que configuren el marketing cultural ; Valoració de la qualitat dels serveis culturals i del grau de satisfacció dels consumidors -- 4. Instruments i línies d'actuació -- 5. Annexos: Annex 1. Operació de marketing ; Annex 2. Pla de comunicació ; Annex 3. Programa de noves audiències de l'Arts Council of England ; Annex 4. Els líders d'opinió o usuaris model ; Annex 5. El test drive, la primera experiència artística com a prova ; Annex 6. Les estratègies creatives del festival Folle journée de Nantes ; Annex 7. El programa de descoberta de la London Symphony Orchestra ; Annex 8. Els programes de mediació cultural de la Maison Théâtre de Montreal ; Annex 9. Projecte de connexió de xarxes ; Annex 10. L'estratègia per tot els públics del Birmingham Contemporary Music Group -- 6. Referències bibliogràfiques generals |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
9 (RLIN) |
331 |
Nombre de persona |
Cubeles, Xavier |
|
9 (RLIN) |
17467 |
Nombre de persona |
Rodríguez, Cristina |
710 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Barcelona (Província). |
Unidad subordinada |
Centre d'Estudis i Recursos Culturals |
9 (RLIN) |
309 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura |
9 (RLIN) |
1813 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO |
Nota pública |
<a href="E-Link">E-Link</a> |
Identificador uniforme del recurso |
<a href="https://www.diba.cat/es/web/cerc/documents">https://www.diba.cat/es/web/cerc/documents</a> |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
e-Libro |