Impuls d'una estratègia de cultura digital als municipis (Registro nro. 46788)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03362nam a2200241 i 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20220722122845.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr |||||||||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 220722s2022 spc|||||s||||o0|| ||cat d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
9 (RLIN) 18001
Nombre de persona Hernández Güell, Marc
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Impuls d'una estratègia de cultura digital als municipis
Medio físico [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad, etc. [document promogut pel Centre d’Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona (CERC) ; autoria: Marc Hernández Güell ; coord. i suport tècnic: Marga Julià]
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Diputació de Barcelona,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2022
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 64 p. : digital, fitxer PDF (1,87 Mb)
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Eines. Cultura
Número de volumen 11
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN El potencial d’innovació i d’impacte del fenomen digital en la cultura és un procés viu, transversal i de llarg recorregut. Els mitjans digitals són emprats àmpliament per la ciutadania per accedir a continguts de tot tipus i per crear-ne de nous. Així mateix, la tecnologia digital és motor creatiu i s’empra com a palanca d’innovació i d’experimentació. Alhora, els equipaments culturals han vist com gràcies a Internet —la punta de llança de les tecnologies de la informació i el coneixement— s’obre un espai privilegiat per a l’extensió dels continguts culturals, el desplegament de noves activitats i programes, i també noves formes d’interactuar amb la ciutadania. Impuls d’una estratègia de cultura digital als municipis neix amb el propòsit de facilitar el plantejament estratègic d’ajuntaments que vulguin repensar, millorar i articular la dimensió digital en la seva acció cultural. L’objectiu és que els tècnics i els responsables de cultura hi trobin propostes, punts de vista i elements de reflexió per traduir a escala local les transformacions que comporta l’associació de la cultura amb el fenomen digital, tant en l’àmbit intern de funcionament de les organitzacions, com pel que fa als continguts i la relació amb la ciutadania. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Presentació -- 1. Introducció: context, objectius i metodologia -- 2. La importància d’assumir els llenguatges digitals: 2.1. Digitalitzar-se per garantir els drets culturals ; 2.2. Digitalització, transformació digital i cultura digital -- 3. L’estratègia de continguts balancejada: 3.1. Hi ha vida més enllà de les xarxes socials? -- 4. La singularitat de la gestió cultural: 4.1. Gestió de drets de la propietat intel·lectual -- 5. Àmbits i línies d’intervenció principals de l’estratègia digital per als departaments de cultura: 5.1. Definició i elaboració de l’estratègia digital ; 5.2. Organització i capacitació interna ; 5.3. Infraestructura, connectivitat i experiència de visita als equipaments culturals ; 5.4. Extensió a Internet dels continguts i els programes ; 5.5. Comunicació i relació amb les comunitats ; 5.6. Implementació d’una cultura de dades ; 5.7. Innovació -- 6. Claus per donar un impuls definitiu a la cultura digital -- 7. Conclusions. Si la transformació digital és la resposta, quina era la pregunta? -- 8. Bibliografia de referència
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
9 (RLIN) 17537
Nombre de persona Julià, Marga
Término relacionador cood.
710 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
9 (RLIN) 309
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Barcelona (Província).
Unidad subordinada Centre d'Estudis i Recursos Culturals
830 ## - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Eines.
Nombre de una parte o sección de una obra Cultura
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Libro
Existencias
Suprimido Perdido Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Identificador uniforme del recurso Precio efectivo desde Koha tipo de item
    Universal Decimal Classification   Disponible Documents tècnics del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 22/07/2022 D   E220098 E220098 22/07/2022 https://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=bd71098aad489d5f6f57959ca102dc89 22/07/2022 e-Libro

Con tecnología Koha