Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03362nam a2200241 i 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20220722122845.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr ||||||||||| |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
220722s2022 spc|||||s||||o0|| ||cat d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
9 (RLIN) |
18001 |
Nombre de persona |
Hernández Güell, Marc |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Impuls d'una estratègia de cultura digital als municipis |
Medio físico |
[Recurs electrònic] / |
Mención de responsabilidad, etc. |
[document promogut pel Centre d’Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona (CERC) ; autoria: Marc Hernández Güell ; coord. i suport tècnic: Marga Julià] |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1a ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Diputació de Barcelona, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2022 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
64 p. : digital, fitxer PDF (1,87 Mb) |
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN |
Colección |
Eines. Cultura |
Número de volumen |
11 |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
El potencial d’innovació i d’impacte del fenomen digital en la cultura és un procés viu, transversal i de llarg recorregut. Els mitjans digitals són emprats àmpliament per la ciutadania per accedir a continguts de tot tipus i per crear-ne de nous. Així mateix, la tecnologia digital és motor creatiu i s’empra com a palanca d’innovació i d’experimentació. Alhora, els equipaments culturals han vist com gràcies a Internet —la punta de llança de les tecnologies de la informació i el coneixement— s’obre un espai privilegiat per a l’extensió dels continguts culturals, el desplegament de noves activitats i programes, i també noves formes d’interactuar amb la ciutadania. Impuls d’una estratègia de cultura digital als municipis neix amb el propòsit de facilitar el plantejament estratègic d’ajuntaments que vulguin repensar, millorar i articular la dimensió digital en la seva acció cultural. L’objectiu és que els tècnics i els responsables de cultura hi trobin propostes, punts de vista i elements de reflexió per traduir a escala local les transformacions que comporta l’associació de la cultura amb el fenomen digital, tant en l’àmbit intern de funcionament de les organitzacions, com pel que fa als continguts i la relació amb la ciutadania. (Font: Editor) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Presentació -- 1. Introducció: context, objectius i metodologia -- 2. La importància d’assumir els llenguatges digitals: 2.1. Digitalitzar-se per garantir els drets culturals ; 2.2. Digitalització, transformació digital i cultura digital -- 3. L’estratègia de continguts balancejada: 3.1. Hi ha vida més enllà de les xarxes socials? -- 4. La singularitat de la gestió cultural: 4.1. Gestió de drets de la propietat intel·lectual -- 5. Àmbits i línies d’intervenció principals de l’estratègia digital per als departaments de cultura: 5.1. Definició i elaboració de l’estratègia digital ; 5.2. Organització i capacitació interna ; 5.3. Infraestructura, connectivitat i experiència de visita als equipaments culturals ; 5.4. Extensió a Internet dels continguts i els programes ; 5.5. Comunicació i relació amb les comunitats ; 5.6. Implementació d’una cultura de dades ; 5.7. Innovació -- 6. Claus per donar un impuls definitiu a la cultura digital -- 7. Conclusions. Si la transformació digital és la resposta, quina era la pregunta? -- 8. Bibliografia de referència |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
9 (RLIN) |
17537 |
Nombre de persona |
Julià, Marga |
Término relacionador |
cood. |
710 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
9 (RLIN) |
309 |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Barcelona (Província). |
Unidad subordinada |
Centre d'Estudis i Recursos Culturals |
830 ## - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME |
Título Uniforme |
Eines. |
Nombre de una parte o sección de una obra |
Cultura |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
e-Libro |