Making sense of audience engagement (Registro nro. 38329)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04340nmm a2200253 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010774
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160510181536.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr ||| |||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2011 xxu|||||s 0|| ||eng|d
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Brown, Alan
9 (RLIN) 5175
245 1# - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Making sense of audience engagement
Tipo de material [Recurs electrònic] :
Resto del título engaged audiences are a cornerstone in the foundation of a strong arts ecosystem /
Mención de responsabilidad etc. Alan Brown, Rebecca Ratzkin ; commissioned by The San Francisco Foundation and Grants for the Arts with the support of The Wallace Foundation
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. San Francisco :
Nombre del editor distribuidor etc. Wolf Brown,
Fecha de publicación distribución etc. 2011
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 78 p. : digital, fitxer PDF (3,30 MB)
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Aquest informe examina les estratègies i iniciatives desenvolupades per les companyies de dansa, teatre i música clàssica per augmentar el compromís del seu públic i fidelitzar-lo. Proposa també un nou model per a entendre millor el comportament del públic abans, durant i després de l’experiència artística. L’informe encarregat per la San Francisco Foundation, una xarxa que actua com a viver d’organitzacions i iniciatives sense ànim de lucre i treballa per al desenvolupament comunitari de la badia de San Francisco, estableix sis tipologies de públics en funció del seu grau de compromís amb l’espectacle: 1) Lectors, que amb un grau de compromís baix, es limiten a llegir el programa, els cartells informatius o algun article ocasional; 2) Crítics, que presten atenció a les crítiques publicades i altres fonts d’informació abans d’assistir a l’espectacle; 3) Tertulians, que conversen de manera informal sobre l’espectacle i el procés artístic amb amics i familiars; 4) Tecnològics, habituats a opinar a través de xarxes socials, blocs o altres mitjans digitals; 5) Avançats, que busquen una experiència intel·lectual i molta informació abans i després de l’espectacle; 6) Actius, que volen participar d’una manera més directa i conformar la seva pròpia experiència. I estableix també quatre dimensions de compromís en funció del seu caràcter: 1) social o individual; 2) actiu o passiu; 3) autònom o guiat per un expert; 4) orientat a una comunitat o a una audiència. L’informe presenta també onze estudis de cas que il·lustren l’ampli ventall d’accions i estratègies que desenvolupen les organitzacions i que van des de presentacions, conferències, assaigs oberts, visites guiades, fòrums en línia, etc. L’estudi conclou que, en un mercat cada vegada més competitiu i amb menys ajudes públiques, un dels factors clau per a la supervivència de les organitzacions serà la seva capacitat d’atreure i retenir el seu públic. Cal introduir una visió holística i contemplar la relació amb el públic com una experiència total que ha d’anar des del moment que s’interessa per assistir a l’espectacle fins als dies, mesos i anys posteriors. Aquesta filosofia ha d’impregnar també qualsevol fase de la gestió de les companyies (màrqueting, programes educatius, programació artística, etc.) per maximitzar el seu impacte. (Font: el Centre)
595 ## - Sumario
Sumario I Making Sense of Audience Engagement -- II Case Studies: Introduction ; Overview of Case Study Topics ; 1. Addressing Civic Issues Through Post-Program Dialogue ; 2. Collaborating With Local Businesses & Experts From Other Fields ; 3. Facilitating Post-Performance Discussions Without Artists ; 4. Facilitating Personal Engagement With Artists ; 5. Nurturing Citizen Critics to Engage Audiences ; 6. Sharing Audience Feedback Through Social Media ; 7. Scaling Up Post-Event Processing Through Interactive Questioning ; 8. Using Survey Feedback to Increase Learning & Engagement ; 9. Incorporating Audience Input into Artistic Production: Co-Creation ; 10. Blending Participatory Engagement With Attendance ; 11. Using Interactive Activities to Enhance Engagement -- List of Figures
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Ratzkin, Rebecca
9 (RLIN) 5176
Nombre de persona Grants for the Arts/San Francisco Hotel Tax Fund
9 (RLIN) 5177
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial San Francisco Foundation
9 (RLIN) 5178
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Nota pública
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130062.pdf">http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130062.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro

No hay ítems disponibles.

Con tecnología Koha