Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Making sense of audience engagement [Recurs electrònic] : engaged audiences are a cornerstone in the foundation of a strong arts ecosystem / Alan Brown, Rebecca Ratzkin ; commissioned by The San Francisco Foundation and Grants for the Arts with the support of The Wallace Foundation

Por: Colaborador(es): Detalles de publicación: San Francisco : Wolf Brown, 2011Descripción: 78 p. : digital, fitxer PDF (3,30 MB)Recursos en línea:
Resumen: Aquest informe examina les estratègies i iniciatives desenvolupades per les companyies de dansa, teatre i música clàssica per augmentar el compromís del seu públic i fidelitzar-lo. Proposa també un nou model per a entendre millor el comportament del públic abans, durant i després de l’experiència artística. L’informe encarregat per la San Francisco Foundation, una xarxa que actua com a viver d’organitzacions i iniciatives sense ànim de lucre i treballa per al desenvolupament comunitari de la badia de San Francisco, estableix sis tipologies de públics en funció del seu grau de compromís amb l’espectacle: 1) Lectors, que amb un grau de compromís baix, es limiten a llegir el programa, els cartells informatius o algun article ocasional; 2) Crítics, que presten atenció a les crítiques publicades i altres fonts d’informació abans d’assistir a l’espectacle; 3) Tertulians, que conversen de manera informal sobre l’espectacle i el procés artístic amb amics i familiars; 4) Tecnològics, habituats a opinar a través de xarxes socials, blocs o altres mitjans digitals; 5) Avançats, que busquen una experiència intel·lectual i molta informació abans i després de l’espectacle; 6) Actius, que volen participar d’una manera més directa i conformar la seva pròpia experiència. I estableix també quatre dimensions de compromís en funció del seu caràcter: 1) social o individual; 2) actiu o passiu; 3) autònom o guiat per un expert; 4) orientat a una comunitat o a una audiència. L’informe presenta també onze estudis de cas que il·lustren l’ampli ventall d’accions i estratègies que desenvolupen les organitzacions i que van des de presentacions, conferències, assaigs oberts, visites guiades, fòrums en línia, etc. L’estudi conclou que, en un mercat cada vegada més competitiu i amb menys ajudes públiques, un dels factors clau per a la supervivència de les organitzacions serà la seva capacitat d’atreure i retenir el seu públic. Cal introduir una visió holística i contemplar la relació amb el públic com una experiència total que ha d’anar des del moment que s’interessa per assistir a l’espectacle fins als dies, mesos i anys posteriors. Aquesta filosofia ha d’impregnar també qualsevol fase de la gestió de les companyies (màrqueting, programes educatius, programació artística, etc.) per maximitzar el seu impacte. (Font: el Centre)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
No hay ítems correspondientes a este registro

I Making Sense of Audience Engagement -- II Case Studies: Introduction ; Overview of Case Study Topics ; 1. Addressing Civic Issues Through Post-Program Dialogue ; 2. Collaborating With Local Businesses & Experts From Other Fields ; 3. Facilitating Post-Performance Discussions Without Artists ; 4. Facilitating Personal Engagement With Artists ; 5. Nurturing Citizen Critics to Engage Audiences ; 6. Sharing Audience Feedback Through Social Media ; 7. Scaling Up Post-Event Processing Through Interactive Questioning ; 8. Using Survey Feedback to Increase Learning & Engagement ; 9. Incorporating Audience Input into Artistic Production: Co-Creation ; 10. Blending Participatory Engagement With Attendance ; 11. Using Interactive Activities to Enhance Engagement -- List of Figures

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha